Y karta

78 straipsnių

Liudas Rimkus, SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas

Ar įsivaizduojate ant sienos universiteto rinkodaros ar komunikacijos fakultete šią citatą: „Gyvenimą paskyriau komunikavimui, kitaip tariant, melavimui. Žmonės dirbantys komunikacijos srityje, nieko negamina, nesukuria jokio kūrinio, nekeičia pasaulio, bet jį gražina, paverčia priimtinu, padeda jį ...

Adelė Meškinytė, „Emplonet“ komunikacijos projektų vadovė

Neseniai Z karta dar juokais vadinta „TikTok‘o“ šokių karta, tačiau iš socialinių tinklų ji sparčiai žengia į darbo rinką ir iki 2025-ųjų turėtų sudaryti daugiau nei ketvirtadalį darbo jėgos Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) šalyse (Pasaulio ekonomikos forumas). Tad susipaž...

Brigita Ragickaitė, Specialusis projektas „Finansinė sveikata“

Vis dažniau kalbant apie prastėjančius mokinių matematikos rezultatus ir silpnas finansų žinias, kyla klausimas: kas nutiko šiuolaikiniams vaikams? Žvelgiantiems į priekį peršasi mintis, kad ateityje jaunųjų kartų atstovams gali kilti rimtų bėdų su pinigais. Mokslų daktarė ir matematikos ekspertė Vi...

Giedrius Drukteinis

Sociologinis-antropologinis terminas – „snaigių karta“ (angl. – „Snowflake generation“) Lietuvos pedagogams, o ir šiaip plačiajai visuomenei dar visai neseniai buvo beveik negirdėtas, nors 2016 metais „Collins“ žodynas jį pripažino „metų žodžiu“, o pastaruoju metu jis tapo OECD organizacijos (EBPO –...

Y ir Z kartos skaitmeniniai įpročiai iš esmės keičia prekių ženklų komunikaciją. Monologą televizijoje, žiniasklaidoje ar kituose reklamos kanaluose keičia dialogas ir žinių dalijamasis naujose platformose, į kurias vienas po kito žengia didieji prekių ženklai.

BMI

BMI profesorius Robertas E. Morganas teigia, kad, pasaulinių tyrimų duomenimis, 95 proc. mūsų sprendimų pirkti priimami nesąmoningai ir vos 5 proc. – grįsti logika, apgalvoti iš anksto. Marketingo pasaulyje šis faktas neliko nepastebėtas, todėl vis aktyviau imta taikyti neuromarketingo metodus, kuri...

Kauno technologijos universiteto (KTU) tyrėjos Gitos Statnickės įsitikinimu, šiandien skirtingų kartų darbuotojai yra dažnas reiškinys organizacijoje. Ne vienam vadovui kyla klausimų, kokiomis nuostatomis remtis vadovaujant skirtingų kartų žmonėms. Kaip valdyti kartų įvairovę darbo aplinkoje? Ko tik...

Ieva Naujalytė

Skaitmeninė revoliucija atvėrė naujas galimybes Z kartai. Nors augant Tūkstantmečio kartos (angl. millennials; Y karta) atstovams internetas jau buvo įprastas, vis dėlto dažno mūsų namuose augant tebuvo vienas stacionarus kompiuteris, skirtas visiems šeimos nariams. O tuomet, kažkur 2011-aisiais mes...