Ar įsivaizduojate ant sienos universiteto rinkodaros ar komunikacijos fakultete šią citatą: „Gyvenimą paskyriau komunikavimui, kitaip tariant, melavimui. Žmonės dirbantys komunikacijos srityje, nieko negamina, nesukuria jokio kūrinio, nekeičia pasaulio, bet jį gražina, paverčia priimtinu, padeda jį ...
Y karta
78 straipsnių
Šie darbuotojai kelia iššūkių net patyrusiems vadovams: apie išėjimą iš darbo praneša SMS žinute, o įmonės kompiuterį priduoda lombarde (1)
„Shift4 Payments Lithuania“ operacijų centro direktorė Rita Turavičienė vadovaujamą darbą dirba jau apie 20 metų ir prisipažino net nepastebėjusi, kaip drastiškai pasikeitė kolegų kontingentas.
Neseniai Z karta dar juokais vadinta „TikTok‘o“ šokių karta, tačiau iš socialinių tinklų ji sparčiai žengia į darbo rinką ir iki 2025-ųjų turėtų sudaryti daugiau nei ketvirtadalį darbo jėgos Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO) šalyse (Pasaulio ekonomikos forumas). Tad susipaž...
Kas laukia kartos, kuri nemoka skaičiuoti ir nevertina pinigų: mokslų daktarė siūlo pažiūrėti į tėvus (1)
Vis dažniau kalbant apie prastėjančius mokinių matematikos rezultatus ir silpnas finansų žinias, kyla klausimas: kas nutiko šiuolaikiniams vaikams? Žvelgiantiems į priekį peršasi mintis, kad ateityje jaunųjų kartų atstovams gali kilti rimtų bėdų su pinigais. Mokslų daktarė ir matematikos ekspertė Vi...
Įmonių kolektyvus sudaro skirtingo amžiaus darbuotojai, kuriuos galima suskirstyti į skirtingas grupes. Štai vyresnioji karta, jau laukianti pensijos, pasižymi lojalumu ir yra patenkinta savo darbu. Jaunesnioji, dar vadinama Y karta, gyvena kiek kitokiomis nuotaikomis: daliai jos atstovų asmeninis g...
Nupudruota rinkodara neveikia, o marketingisto mentalitetas gali būti pasenęs. Ne kiekvienas veiksmas privalo būti išmatuojamas pardavimais, ypač kai kalbame apie prekės ženklo vertybes ir viziją. Šokiravimas ne visada duos naudos, o saugi komunikacija gali kurti vertę. Auditorijos pažinimas – nesib...
Vis daugiau įmonių svarsto pereiti prie hibridinio darbo modelio, sudarančio sąlygas dalį laiko dirbti biure, o likusią – iš namų. Šiuos pokyčius pirmiausia lemia pasikeitę darbuotojų lūkesčiai ir poreikiai: kompanijos McKinsey atliktas tyrimas rodo, kad daugiau nei 50 proc. darbuotojų net ir pasiba...
Sociologinis-antropologinis terminas – „snaigių karta“ (angl. – „Snowflake generation“) Lietuvos pedagogams, o ir šiaip plačiajai visuomenei dar visai neseniai buvo beveik negirdėtas, nors 2016 metais „Collins“ žodynas jį pripažino „metų žodžiu“, o pastaruoju metu jis tapo OECD organizacijos (EBPO –...
Prasidėjusi kaip sveikatos krizė COVID-19 pandemija jau paveikė ekonomines bei socialines sritis, negrįžtamai keisdama ir darbo rinką bei darbo realybę apskritai. Tapo svarbu suprasti, kurie sektoriai iškilo, kokie esminiai reikalavimai kinta ir kaip dėl šios situacijos jaučiasi darbuotojai bei darb...
Aviacijos analitikai: 73 proc. keleivių Europoje artimiausią pusmetį planuoja vėl skristi, pirmiausia – jaunesni gyventojai (7)
Vienos didžiausių pasaulyje skaitmeninės skrydžių informacijos teikimo bendrovių OAG atlikta keleivių apklausa parodė, kad 73 proc. Europos gyventojų per artimiausią pusmetį planuoja skristi. Daugiausia skraidyti nusiteikę jaunesnės – Y ir Z kartų gyventojai, kuriems šiuo metu – vidutiniškai iki 40 ...
Greitu metu didžiąją rinkos dalį sudarys „Y“ karta, kuri augo matydama spartų technologijų klestėjimą, turėdama galimybę surasti atsakymus „čia ir dabar“, suvokdama laisvę ir nepriklausomybę. Tad kaip atrodys darbo kultūra, kai vairą galutinai perims „tūkstantmečio“ vaikai?
Y ir Z kartos skaitmeniniai įpročiai iš esmės keičia prekių ženklų komunikaciją. Monologą televizijoje, žiniasklaidoje ar kituose reklamos kanaluose keičia dialogas ir žinių dalijamasis naujose platformose, į kurias vienas po kito žengia didieji prekių ženklai.
Penktadienio, kaip išvadavimo nuo ilgos savaitės darbo kančių, įvaizdis puikiai suprantamas kiekvienam dirbančiajam. Šūksniu „Ačiū Dievui – penktadienis!“ džiaugsmingai pasitinkame savaitgalį. Tačiau tokia nuostata slepia ir gilesnę reikšmę: ar laukiame savaitgalio, nes nekenčiame savo darbo? Kas mu...
Tūkstantmečio, arba Y kartos, atstovai dažniau nei kiti nerimauja pagalvoję apie finansinę savo padėtį. Remiantis bendrovės „Bank of America“ 2018-aisiais parengta ataskaita, mintys apie pinigus sukelia stresą vienam iš keturių piliečių.
BMI profesorius Robertas E. Morganas teigia, kad, pasaulinių tyrimų duomenimis, 95 proc. mūsų sprendimų pirkti priimami nesąmoningai ir vos 5 proc. – grįsti logika, apgalvoti iš anksto. Marketingo pasaulyje šis faktas neliko nepastebėtas, todėl vis aktyviau imta taikyti neuromarketingo metodus, kuri...
Pirkdami internetu, Baltijos šalių gyventojai elgiasi skirtingai: estai dažniausiai renkasi prekes atsiimti siuntų terminaluose, lietuviai labiausiai linkę pirkti mobiliuoju, o Latvijoje vis dar ganėtinai populiarūs atsiskaitymai bankiniu pavedimu.
Dauguma šalies pirkėjų vertina ne tik prekės ar paslaugos savybes bei kainą, bet ir už jų stovintį verslą. Net 70 proc. šalies gyventojų sako, kad būtent verslo reputacija jiems svarbi prieš priimant sprendimą išleisti pinigus, atskleidė tyrimų bendrovės „Spinter“ rugsėjį atlikta reprezentatyvi apkl...
Kauno technologijos universiteto (KTU) tyrėjos Gitos Statnickės įsitikinimu, šiandien skirtingų kartų darbuotojai yra dažnas reiškinys organizacijoje. Ne vienam vadovui kyla klausimų, kokiomis nuostatomis remtis vadovaujant skirtingų kartų žmonėms. Kaip valdyti kartų įvairovę darbo aplinkoje? Ko tik...
Skaitmeninė revoliucija atvėrė naujas galimybes Z kartai. Nors augant Tūkstantmečio kartos (angl. millennials; Y karta) atstovams internetas jau buvo įprastas, vis dėlto dažno mūsų namuose augant tebuvo vienas stacionarus kompiuteris, skirtas visiems šeimos nariams. O tuomet, kažkur 2011-aisiais mes...
Darbo sritį keičia daugybė naujovių. Vienos pastebimos – pvz., dirbtinio intelekto sukūrimas, kitos idėjos dar brandinamos – pvz., turinio stebėjimas, siekiant užtikrinti lyčių balansą, rašo BBC.