Praktinę veiklių ir verslių žmonių bendruomenę Lietuvoje ir Estijoje kuriantis verslininkas Jurijus Clavas juokiasi, kad „Starfish Academy“ Vidinis ratas yra viena iš nedaugelio vietų, kur žmogui išėjus iš samdomo darbo ar jo netekus, bendruomenės nariai jį pasveikina, o ne guodžia. Jurijaus suburto...
Lietuvos kaimuose veikia daugiau kaip 1300 kaimo bendruomenių, kurios užsiima labai įvairialype veikla – nuo kultūrinių renginių, iki gana stambaus verslo ir socialinės atskirties mažinimo.
Naujienų portalas „Delfi“, bendradarbiaudamas su „Investuotojų forumu“, pradeda straipsnių ciklą, kuriame analizuoja, kiek mokesčių Lietuvoje sumoka skirtingų sektorių įmonės. Pirmajame jų – žvilgsnis į statybų sektorių, pernai sumokėjusį gerokai daugiau mokesčių nei ankstesniais metais. Kas tai lėm...
Jei esate ankstyvos stadijos startuolio įkūrėjas ar rinkodaros specialistas, žinote, jog kiekvienas išleistas euras yra svarbus. Būdama CMO, kuri yra įveikusi ne vieną marketinginę audrą, žinau, jog performance marketingas nėra tik strategija, tai – gelbėjimo ratas. Kartu tai ir menas užtikrinti, jo...
Skelbiamas naujas Lietuvos „influencerių“ reitingas: reputacija tampa svarbesnė už sekėjų skaičių (7)
Nuomonės formuotojų įtraukimas į rinkodaros kampanijas Lietuvos rinkoje vis dar aktualus daugeliui prekių ženklų, kuriems svarbus ne tik socialinių tinklų įžymybių sekėjų skaičius, bet ir jų reputacija. Tokias išvadas leidžia daryti jau penktą kartą skaitmeninės rinkodaros agentūros „SuperYou“ ir ri...
Aš nesu normalus žmogus. Turiu prisipažinti, kad eidamas pro lauko reklamos stendą gatvėje pasuku galvą ir sulėtinu žingsnį. Nieko nepadarysi. Profesinė liga, dėl kurios kartais tenka net telefoną iš kišenės išsitraukti. O rytinė kava biure dažnai prasideda ne nuo „Ką savaitgalį?“, o nuo „Ar matei t...
Kaip pasaulis nestovi vietoje, taip ir komunikacija gyvuoja tam tikrais ciklais, kurie nuolat keičiasi, atsiranda naujovių, įvairiausių tendencijų, technologinių pokyčių. Štai, pavyzdžiui, prieš kurį laiką užgimusi influencerių profesija ar pandemijos laikotarpiu išaugęs socialinės medijos populiaru...
Geriausių komunikacijos projektų konkursas „PR Impact Awards“ vėl sulaukė rekordinio dalyvių skaičiaus – pateiktos 188 paraiškos. Populiariausių kategorijų sąrašo viršūnėje netruko atsidurti ir naujos kategorijos: bendruomenės įtraukimas ir kūrimas bei drąsa komunikacijoje, rašoma pranešime žiniaskl...
Trumpas intro: per savaitę peržiūriu ~200 skelbimų. Per mėnesį ~800. 9600 per metus ir 48000 per penketą metų.
Lietuviški prekių ženklai puikuojasi JAV parduotuvių lentynose: 27 metus čia verslą kūręs Linas pataria, kaip patekti į geidžiamiausią pasaulio rinką (1)
įvardijo, kurioje srityje Lietuva lenkia AmerikąAmerikos rinka yra beprotiškai išlepusi, visi pasaulyje, kas kažką gamina, nori parduoti čia, – sako po 27-erių metų iš JAV į Lietuvą grįžęs verslininkas Linas Klimavičius.
Karbonadai ir cepelinai nebetenkina lietuvių dienos pietums: dar po penkerių metų mūsų lėkštė atrodys visiškai kitaip (2)
Kai prieš dešimtmetį man pasakojo, kad štai ši įmonė labai rūpinasi savo darbuotojais, atrodė, kad tai yra korporacinis smegenų plovimas, - prisimena „ISS Lietuva“ vadovas Liutauras Daubara.
Lietuvoje sumažėjo investicijų, keletas investuotojų paskelbė, kad traukiasi. Tačiau tokius ekonominius vingius lemia ne tik karo baimė, apie kurią daug kalbama.
Pernai ir užpernai Lietuvos įmonės mokėjo rekordinius pelno mokesčius – šalies biudžetas pasipildė milijardais. Tačiau, pasak Vidmanto Janulevičiaus, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidento, tai nėra geras ženklas.
Vienas iš nedaugelio pramonės sektorių, kuris kelia ypatingą vietos ir užsieniečių susidomėjimą, tai gynybos pramonė. Verslus skatina ir tai, jog šiam sektoriui vystyti bus skirta 200 mln. eurų parama.