aA
12 kūrybinių agentūrų ar pavienių dizainerių pateikė savo idėjas, koks galėtų būti Lietuvos prekės ženklas. DELFI skaitytojams labiausiai patiko ženklas-šūkis Nr.2 „LT‘S GO“ („Pirmyn!“). Antroje vietoje - ženklas Nr.6, trečioje - Nr.4. Iš viso balsavo 23 716 skaitytojų.

Gegužės pabaigoje - birželio pradžioje bus atrinktas geriausiai Lietuvos įvaizdį atspindintis pasiūlymas, tapsiantis šalies „vizitine kortele“ pasaulyje – jis padės atskleisti Lietuvos išskirtinumą, didinti mūsų valstybės atpažįstamumą pasaulyje, patraukti dėmesį į Lietuvą.

Naujasis prekės ženklas turi atspindėti „Drąsios šalies“ koncepciją.

Balsavimas uždaromas. Į Jūsų vertinimo rezultatus atsižvelgs Lietuvos įvaizdžio formavimo komisija.

Balsavimo rezulatatai:

nr. 024677 balsai
nr. 064205 balsai
nr. 042884 balsai
nr. 052528 balsai
nr. 101967 balsai
nr. 091788 balsai
nr. 011635 balsai
nr. 111552 balsai
nr. 121193 balsai
nr. 07859 balsai
nr. 08247 balsai
nr. 03181 balsai
Iš viso: 23 716 balsų

Balsavimas baigėsi

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0