Baltijos pajūryje vykusios varžybos pasižymėjo dalyvių gausa - sportininkai varžėsi trumpo ir ilgo nuotolio dviejų bei keturių valandų lenktynėse. Lenktynininkai pagal automobilio pajėgumą buvo suskirstyti į net į dvylika klasių.

Tarp greičiausiųjų GT automobilių kategorijoje startavo ir „ADAC GT Masters“ čempionato dalyvis Jonas Karklys. Vilnietis vairavo „Audi R8 LMS GT3 EVO 2“ automobilį.

J. Karklys nugalėjo tiek kvalifikacijos, tiek abu 14-os ratų važiavimus, taip užtikrintai laimėdamas pirmąją vietą. Pirmųjų lenktynių metų buvo pagerintas ir vieno rato įveikimo trasos rekordas - 3172 metrų ilgio ratas buvo įveiktas per 1 min. 792 sek. Tai 0.5 sek. pagerintas ankstesnis latvio Reinio Nitisso rekordas.

„Smagu sugrįžti į Estiją po ilgokos pertraukos ir pasiekti rekordą. Kvalifikacijoje važiavome ant šlapios trasos dangos, tad geresnio rezultato reikėjo laukti iki pirmųjų lenktynių“, - po važiavimo kalbėjo „NordPass by Juta Racing“ komandos atstovas.

„Su komanda turėjome tikslų ne tik gerai pasirodyti varžybose, bet ir pasiruošti artėjančioms „GT Masters“ pirmenybėms, kur jau po trijų savaičių lenktynės vyks Sachsenringe.“

Antras GT pro klasėje finišavo analogišką automobilį vairuojantis Aurimas Jablonskis, trečias - Jyrki Peltola su „Chevrolet Corvette C6“ iš Suomijos.

Keturių valandų lenktynėse taip pat triumfavo „NordPass by Juta Racing“ su „Audi“ automobiliu, kurios sudėtyje lenktyniavo Jonas Gelžinis, Karolis Jovaiša, Arminas Kondratavičius bei Andrius Jasionauskas.

Paskutinis šių metų Baltijos čempionato etapas vyks Rygoje rugsėjo 22 d.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją