Per 15 metų trunkančią sportinę karjerą vienas geriausių Lietuvos automobilių kroso meistrų P. Pleskovas yra pabuvojęs visose Europos čempionato kėbulinių automobilių įskaitos vietose išskyrus 6-ąją ir 1-ąją. Aukščiausias garbės pakylos laiptelis šiais metais buvo pasiekiamas ranka, tačiau sezono finalas susidėliojo pagal Merfio dėsnį „jei viskas klojasi gerai, tikriausiai kažką pražiopsojote“...
Šįkart tuo „pražiopsotu“ dalyku tapo Pauliaus „Ford Focus“ kuro siurblys.
Tiesa, patys Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ komandos vyrai su tokia įvykių interpretacija greičiausiai nesutiks: nors kuro siurblys tikrai nėra pažeidžiamiausias ar labiausiai gesti linkęs daiktas, dėl šventos ramybės P. Pleskovo automobilyje degalų tiekimu buvo pasiruošęs rūpintis ir po variklio kapotu sumontuotas atsarginis agregatas.
Deja, kai pusfinalio starte „Ford Focus“ motoras netikėtai užgeso, po keleto sekundžių perjungtas „budintis“ kuro siurblys taip pat dirbo užsikirsdamas. Kadangi šiame varžybų etape varžovai kiekvieną, net pačią menkiausią klaidelę paverčia aukštesne pozicija, mechaninės bėdos virto tikrų tikriausiu Pauliaus nokautu: į trasą pajudėjęs lietuvis finišo liniją pasiekė septintas ir prarado galimybę startuoti finale.
„Labai apmaudu, kad svarbiausios sezono lenktynės susiklostė taip prastai. Italijos „Maggiori“ trasa neblogai žinoma ir šįkart per treniruotes bei kvalifikaciją važiavom geru tempu. Svarbiausia – čia buvau greitesnis už pagrindinį varžovą Otakarą Vyborny, o pergalei galutinėje rikiuotėje reikėjo tiesiog finišuoti bent trečioje pozicijoje aplenktus čeką. Deja, viskas vyko pagal mums nepalankų scenarijų“, – po vėlų sekmadienio vakarą Italijoje pasibaigusių paskutiniųjų 2015-ųjų Europos čempionato varžybų pasakojo P. Pleskovas.
Klaipėdietis tikino, kad prieš savaitę vykusiame priešpaskutiniame Europos autokroso čempionato etape Prancūzijoje patirtos sunkios „Ford Focus“ „traumos“ (buvo stipriai sumaitota visa priekinė automobilio dalis) ir jų gydymas svetimose dirbtuvėse Vokietijoje, tokiam rezultatui įtakos neturėjo. Pasak P. Pleskovo, visas problemas buvo pavykę sėkmingai išspręsti – tiesiog pritrūko sėkmės.
„Maggiori“ trasoje greičiausias buvo čekas Alešas Fučikas su „Škoda Fabia“. Ši pergalė leido jam iš ketvirtosios vietos bendroje įskaitoje šoktelėti į trečiąją.
O. Vyborny paskutiniajame čempionato etape užėmęs antrąją vietą uždirbo 29 taškus ir įsitvirtino pačioje turnyrinės lentelės viršūnėje.
Nors sezono pabaiga P. Pleskovui ir visai TSK „Baltijos sportas“ komandai atseikėjo neįtikėtinai daug sunkių išbandymų, visgi Europos čempionato sidabras yra geriausias Pauliaus pasiekimas. Kartą Senojo žemyno pirmenybėse yra triumfavęs kaunietis Aurelijus Simaška, o dukart tokį titulą iškovojęs šakietis Nerijus Naujokaitis.
Panašiais pasiekimais Lietuvoje negali pasigirti nė viena kita techninė sporto šaka.