Pirmąją dieną ralio dalyviai aplankys įvairias Lietuvos pajūrio regiono vietas: po starto jie pajudėjo į Palangos miesto stadioną, iš ten – į Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro autodromą. 15 val. Klaipėdoje prasidės greičio ruožas prie daugiafunkcinės sporto arenos Dubysos g. 10. Vakare, 19 val., dalyviai varžysis Kretingos rotušės aikštėje – čia vyks specialus ruožas „Continental“ taurei laimėti.

Antrosios ralio dienos ruožai vyks Latvijoje, Liepojos mieste ir jo apylinkėse.

Išskirtiniai sportiniai automobiliai

Šių metų ralis išsiskiria dalyvių parku: čia pirmą kartą dalyvauja „Tesla“ elektromobilis. Mantas Mikuckas kartu su Karoliu Raišiu važiuos „Model 3 Performance“ modeliu, kuris iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 sek. Tai – greičiausias kada nors šiame ralyje startavęs automobilis.

Palangoje duotas startas "Viada Press Rally 2019"

Daugkartinis Lietuvos ralio ir žiedinių lenktynių čempionas Ramūnas Čapkauskas šiame ralyje sėdo į šturmano vietą, o savo sportinio 350 AG pasiekiančio „Cupra TCR“ vairą patikėjo Renaldui Gabartui.

Išskirtiniu automobiliu atvyko svečiai iš Lenkijos – Jacekas Jureckis ir Marekas Wicheris. Jie pergalės sieks su 480 AG pasiekiančiu „Lexus RC-F“.

Egidijus Babelis su Aleksandru Dainiu startuos „Hyundai i30 N“, Arūnas Volungevičius su Povilu Girčiu – „Honda Civic Type-R“, svečiai iš Suomijos Petru Suuronenas ir Jaakko Tapperis – „Porsche 911“. Praėjusių metų konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas“ nugalėtojas Dominykas Danys su Evelina Drilingiene startuos „Suzuki Swift Sport“, o daugkartinis žurnalistų ralio nugalėtojų ekipažas Dainius Leonavičius su Adomu Šablevičiumi – „Mazda MX-5“.

Kartu su „Viada Press Raliu“ vyksta ir „Continental Istorinių automobilių ralis“ – per 20 išskirtinių klasikinių automobilių bus galima išvysti Lietuvos ir Latvijos pajūryje, o penktadienio bei šeštadienio vakarą – prie Palangos „Atostogų parko“.

Prieš startą neišvengė modifikacijų

Prieš kiekvienų varžybų startą – ne išimtis ir „Viada Press Ralis“ – jų dalyviai turi pagrindo nervintis. Daug priežasčių tam turėjo R. Gabartas su R. Čapkausku, mat abiejų rolės kiek neįprastos: žurnalistas Renaldas pirmą kartą ralyje dalyvauja su specialiai lenktynėms gamykloje paruoštu automobiliu, o Ramūnas paprastai pats sėdi prie vairo, o ne keleivio vietoje.

Be to, dar ir automobilį jiems prieš startą reikėjo modifikuoti – „Cupra TCR“ pritaikytas žiedinėms lenktynėms ir lėtuose slalomuose yra nemanevringas, tad sportininkai ieškojo būdų kaip padidinti vairo pasukamumą.

Palangoje duotas startas "Viada Press Rally 2019"

„Išbandžius „Cupra TCR“, įspūdžių buvo 350 – po vieną kiekvienai arklio galiai. Nuo standartinio automobilio jis visiškai skiriasi, mokytis juo važiuoti kaip teises iš naujo laikyti. Turiu gerą mokytoją šalia, tai palengvino procesą“, – prieš startą pasakojo R. Gabartas.

Prieš varžybas patyręs lenktynininkas R. Čapkauskas pabrėžė ir emocinio pasiruošimo svarbą. R. Gabartas yra daugkartinis žurnalistų ralio nugalėtojas, tačiau anksčiau lenktyniaudavo su Vincu Gerdžiūnu ir ekipaže su R. Čapkausku važiuos pirmą kartą.

Palangoje duotas startas "Viada Press Rally 2019"

„Naujam ekipažui visada reikia laiko susidirbti. Universalių receptų, kaip atsisėdus į sportinį automobilį ir stojus į rimtų varžybų startą nepriskaldyti malkų, nėra. Adrenalino antplūdis ir stresas lenktynėse daro didžiulį poveikį net nesudėtingų uždavinių sprendimui“, – sakė R. Čapkauskas.

Apie galutinį rezultatą ekipažas negalvoja. Jeigu ralis vyktų lenktynių trasoje, nugalėtojų karūną iš jų atimti būtų sunku, tačiau „Viada Press Ralyje“ trasos įvairesnės: čia yra ir greitų, ir labai lėtų slalomų, kuriuose pranašumą demonstruoja ne tokie galingi, bet manevringesni automobiliai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją