Klastinga trasa
Nors dar išvakarėse šio etapo organizatoriaus „Panevėžio SC Team“ klubo atstovas Aurimas Bungarda teigė, kad prie „Cido“ arenos esančioje aikštelėje sudaryta trasa bus lengvai įsimenama ir joje bus neįmanoma pasiklysti, tačiau išaušęs sekmadienio rytas parodė visai ką kitą. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, bandomojo ir pirmojo įskaitinio važiavimo metu nemaža dalis dalyvių klaidžiojo trasoje, tačiau po to viskas pasikeitė į gerąją pusę. Bene visi puikiai įsiminė trasą ir per dar du likusius važiavimus demonstravo puikų tempą ir vis gerino rezultatus.
Kadangi trasoje praktiškai nebuvo kūgelių, o manevruoti teko tik tarp stulpų ir aikštelėje esančių „salelių“, todėl už kurio stulpo pasukti į dešinę, o už kurios „salelės“ sukti į kairę – savęs klausė ne vienas dalyvis. Bet sąlygos visiems buvo vienodos. Po varžybų visi stulpai liko savo vietose, nors ne visi automobiliai sugebėjo įveikti visus važiavimus. Ne vieną jų kamavo techninės problemos, privertusios pasitraukti iš varžybų.
Beveik 70 startinių numerių
Iš viso Panevėžyje buvo išdalinta beveik 70 startinių numerių. Dalyviai varžėsi 6 įskaitose. Kiekvienas jų turėjo po bandomąjį važiavimą bei tris važiavimus rezultatui. Du geriausi trasos įveikimo laikai buvo sumuojami ir tai reiškė tos dienos dalyvių rezultatą.
Penkių etapų „Eolto slalomo taurės“ seriją kuruojantis „Kauno autoklubas“ į varžybas atsivežė keturis šalmus, gautus kaip paramą iš Kūno kultūros sporto departamento rėmimo fondo. Šalmai šiose varžybose yra privalomi kiekvienam, tačiau slalomo mėgėjai juos ne visuomet turi. Taigi varžybų Panevėžyje metu, norintys jais naudojosi nemokamai.
Jaunių klasė
Varžybas Panevėžyje pradėjo dar 18 metų neturintys jaunuoliai. Jų buvo keturi.
Greičiausiai lėkė Paulius Šernas su „BMW 325ti E46“, kuris daugiau nei septyniomis sekundėmis pranoko Egidijų Mačijauską su „BMW 323ti“. Trečiąją vietą užėmė Karolis Kiškūnas su „Mitsubishi Carisma“. Jis atsiliko dar šiek tiek daugiau nei 9 sekundes.
Moterų klasė
Šįkart gana gausi buvo moterų klasė, kurioje varžėsi net 6 dalyvės. Po pirmojo važiavimo į rimtą kovą įsivėlė Olga Židovlenkova su keturiais ratais varoma „Audi TT“ ir Jonė Aleksynaitė su „Honda CRX“. Pastaroji užfiksavo vos 0,45 sek. geresnį rezultatą, tačiau kituose dviejuose važiavimuose geriau sekėsi Olgai ir ji tapo šio etapo nugalėtoja. Susumavus rezultatus, Jonė nuo jos atsiliko daugiau nei 5 sekundes.
Trečiąją vietą užėmė Sandra Petrovienė su „Seat Ibiza“, nuo O. Židovlenkovos atsilikusi šiek tiek daugiau nei 8 sekundes.
FWD klasė
Priekiniais ratais varomų automobilių klasėje buvo 17 dalyvių ir čia kova dėl pirmosios pozicijos buvo karštesnė už tą dieną danguje šviečiančią ir karštį į žemę siunčiančią saulę.
Aurimas Nasickis su „Peugeot 306“ ir Rolandas Švalkūnas su „VW Golf“ demonstravo bene identiškus trasos įveikimo laikus visuose trijuose važiavimuose, tačiau susumavus du geriausius rezultatus, pirmąją vietą užėmė Aurimas. Rolandas nuo jo atsiliko vos 0,18 sek.
Trečiąją vietą užėmė Marius Viniarskas su „Renault Clio“. Jis nugalėtojui pralošė 2,11 sek.
RWD klasė
Į galiniais ratais varomų automobilių klasę užsiregistravo 13 dalyvių. Dėl pirmos vietos čia taip pat teko rimtai pakovoti. Trečiojo važiavimo metu Julius Povilauskas su „BMW 325ti“ užfiksavo puikų trasos įveikimo laiką ir pateikė paraišką į pirmąją vietą. Antras liko Darius Kutavičius su „BMW 325“, atsilikęs 0,81 sek. Trečias liko Rimantas Pranauskas su „BMW 323“, pralošęs 3,51 sek.
AWD klasė
Visais ratais varomų automobilių įskaitoje buvo keturi dalyviai, tačiau vienas jų dėl techninių problemų pasitraukė jau po pirmojo važiavimo. Nepaisant to, kova tarp likusių trijų virė iki paskutinio trasos centimetro.
Po dviejų važiavimų geriausią rezultatą turėjo Regimantas Nevulis su „VW Golf“, tačiau viskas sprendėsi būtent po trečiojo važiavimo.
Po rezultatų skaičiavimo Regimantas liko trečias, o pirmąją vietą užėmė O. Židovlenkova su „Audi TT“. Arūnas Vitkevičius su „Subaru Impreza“ nuo jos atsiliko vos 0,45 sek., o Regimantas pralošė 1,68 sek.
Verta paminėti tai, kad Olga šios įskaitos važiavimų metu užfiksavo trečią geriausią rezultatą (dviejų važiavimų suma) absoliučiai tarp visų varžybų dalyvių. O. Židovlenkovos važiavimai neatrodė itin efektingai, tačiau jie buvo labai efektyvūs – kiekvienas trasos plotas buvo įveiktas tiksliai ir apgalvotai.
Moterų įskaitos važiavimų metu, O. Židovlenkovos pasiektas rezultatas taip pat solidus – dešimtas tarp visų varžybų dalyvių.
Laisva klasė
Šioje klasėje galėjo startuoti visi norintys, taigi ji buvo itin gausi – net 24 dalyviai.
„VW Golf“ vairuojantis R. Švalkūnas čia buvo pirmas. Jis 1,58 sek. aplenkė A. Vitkevičių su „Subaru Impreza“. Trečias liko J. Povilauskas su „BMW 325ti“. Iki antros vietos jam pritrūko vos 0,54 sek.
Ketvirtas etapas
Po etapo Panevėžyje, „Eolto slalomo taurės“ serija skelbia vasaros pertrauką. Likę du etapai įvyks rudenį Telšiuose ir Plungėje.
Etapas Telšiuose numatomas rugsėjo 13 dieną. Panevėžyje prizines vietas užėmę dalyviai, ketvirtajame etape turės teisę startuoti nemokamai.