Gamintojas pabrėžia, kad abi atnaujinto „Hyundai i40“ kėbulo versijos pasižymi drąsa ir stiliumi. „i40“ veidas – išraiškingi priekinių žibintų moduliai, šešiakampės priekinės grotelės ir rūko žibintai su LED.
Klientai įvertins atnaujintą „i40“ variklių liniją ir naują 7 pakopų pavarų dėžę su dviguba sankaba. Varikliai atitinka „Euro 6“ taršos standartą, o išskirtinė „Blue Drive“ technologija užtikrina mažesnes degalų sąnaudas bei ekologiškumą.
Automobilis puikiai tiks šeimai ar užkietėjusiam keliautojui. Naujojo „Hyundai i40“ salono matmenys yra vieni didžiausių šioje automobilių klasėje. Sedano 525 litrų talpos bagažinė yra viena geriausių savo klasėje, o universalo bagažinės talpa kinta nuo 553 litrų su pakeltais visų sėdynių atlošais iki 1719 litrų su nuleistais galinių sėdynių atlošais.
„Hyundai i40“ įmontuotos modernios saugumo sistemos – avarijos išvengimo, juostos laikymosi, saugaus greičio informavimo ir daugelis kitų, privalomų automobiliuose – padės nepakliūti į bėdą, o 9 oro saugos pagalvės ir vaikų saugos kėdučių tvirtinimo sistema ISOFIX užtikrins didžiausią keleivių saugumą. Kuriant saugumo užtikrinimo įrangą, buvo siekiama aukščiausio 5 žvaigždučių įvertinimo „Euro NCAP“ testuose.
Tiek pirkdamas sedaną, tiek universalą, pirkėjas galės pasirinkti, kokia širdis plaks po kelionės draugo variklio gaubtu. Lietuvos pirkėjams siūlomos trys variklio versijos: benzininis GDi 1,6 litro/135 AG su 6 pakopų mechanine pavarų dėže ir du dyzeliniai CRDi 1,7 litro tūrio varikliai, kurių vienas 116 AG su 6 pakopų mechanine pavarų dėže, o antrasis – 141 AG, su 7 pakopų automatine pavarų dėže su dviguba sankaba.
Prekyba naujuoju „Hyundai i40“ jau prasidėjo. Automobilio kaina „Inchcape Motors“ salonuose prasideda nuo 20 tūkst. 490 eurų (sedano) arba nuo 21 tūkst. 490 eurų (universalo).