Šį nemažą smukimą galima paaiškinti tiek bendromis šių metų rinkos tendencijomis, tiek ir neišvengiamais mėnesiniais apimčių svyravimais tokioje mažoje rinkoje.
Rugpjūtį asmeninių automobilių (M1) registravimas sumažėjo 13%, iki 830 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) – smuko 16%, iki 101 vnt. Kalbant apie atskiras darbo dienas, pati sėkmingiausia buvo rugpjūčio 30 d., kuomet įregistruoti 89 nauji automobiliai. Tuo tarpu pati prasčiausia buvo rugpjūčio 12 d., kuomet įregistruotas tik 21 automobilis.
Praeitą mėnesį Lietuvos naujų automobilių rinkoje pirmosios vietos neužleido „Volkswagen“ markė (131 vnt.), aplenkusi į antrąją vietą pakilusią „Toyota“ (100 vnt.) ir į trečiąją smuktelėjusią „Škoda“ (96 vnt.). Tarp prestižinių markių vėl pirmavo „Audi“ (36 vnt.).
Rugpjūtį populiariausi asmeninės paskirties (M1) modeliai buvo „Škoda Octavia“ (51 vnt.), „Volkswagen Jetta“ (50 vnt.) ir „Hyundai i30“ (28 vnt.). Tarp lengvųjų komercinių (N1) automobilių daugiausiai pirkėjų dėmesio sulaukė „Isuzu D-Max“ (11 vnt.).
2013 m. sausį-rugpjūtį Lietuvoje iš viso įregistruoti 9 008 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 2% mažiau nei atitinkamu laikotarpiu praeitais metais (9 210 vnt.).
Rugpjūtį Lietuvos rinkoje debiutavo didelis sedanas „Chevrolet Malibu“, vidutinio dydžio vienatūris „Kia Carens“, mažas miesto automobilis „Opel Adam“, elektromobilis „Opel Ampera“ ir kompaktinis hečbekas „Seat Toledo“, dauguma jų – gerokai pavėlavę.
include '/www/htdocs/delfi/includes/apie/newsletter/subscribe-box.inc'?>