„Keičiantis „Bentley“ vairuotojų įpročiams, vis daugiau automobilių savininkų patys renkasi malonumą vairuoti šiuos legendinius britiškus automobilius. Norėdamas suteikti dar geresnę vairavimo patirtį, po ilgų tyrimų ir bandymų, gamintojas pasiūlė naująją versiją su V8 varikliu. Naujasis „Bentley Flying Spur V8“ yra 100 kg lengvesnis nei turintis W12 variklio versija, o didžioji svorio dalis „nusiima“ nuo automobilio priekio, todėl jis tampa žymiai dinamiškesniu ir malonesniu vairuoti“, – sako Evelina Avina, „Bentley“ atstovybės Lietuvoje vadovė.
Galingas, greitas ir ekonomiškas
Pasirinkę „Bentley Flying Spur“ su V8 varikliu nenusivils šio automobilio techniniais duomenimis ir sprendimais, kurie užtikrina dinamišką, bet tuo pačiu ir ekonomišką važiavimą.
Važiuoti greitai leidžia šio dvi turbinas turinčio V8 benzininio variklio pajėgumas, kuris siekia 542 arklio galias, o sukimo momentas net 770 Nm. Toks galingumas nuo 0 iki 100 km/val. „Flying Spur“ leidžia įsibėgėti vos per 4,1 sekundės ir pasiekti 318 km/val. maksimalų greitį.
Dar viena V8 variklio savybė – ekonomija. Kai variklio sūkiai nesiekia 3000 ribos, o sukimo momentas mažesnis nei 235 Nm, išjungiami keturi variklio cilindrai. Kad cilindrai išjungti, nei vairuotojas, nei automobilio keleiviai tikriausiai net nepastebės, nes tai įvyksta per vos 20 milisekundžių, o tai vos dešimtadalis laiko, kiek trunka akies mirksnis.
Ši sistema degalų sąnaudas leidžia sumažinti iki 16 proc., o tai reiškia mažesnį poveikį aplinkai ir retesnius apsilankymus degalinėse.
Didesnis dėmesys vairavimui
„Flying Spur V8“, palyginus su modeliu turinčiu W12 variklį, yra 100 kg lengvesnis, o tai leidžia pagerinti automobilio balansą ir valdymo savybes. Užtikrinti vairavimo malonumą padeda ir standartiškai montuojama adaptyvi orinė važiuoklė, važiavimo dinamikos kontrolės ir sukimo momento valdymo sistemos bei elektronikos valdomas vairo mechanizmas.
Papildomai šis prabangus sedanas gali būti aprūpintas ir 48 voltų aktyvia posvyrio kontrolės ir pasukamų galinių ratų sistemomis. Posvyrio kontrolės sistema, vos per 0,3 sekundės gali užtikrinti iki 1300 Nm jėgos perdavimą, kuris suteikia stabilumą ir komfortą keleiviams.
Galinių pasukamų ratų sistema veikia dviem režimais. Važiuojant nedideliu greičiau galiniai ratai pasukami priešinga kryptimi nei priekiniai. Tai pagerina automobilio manevringumą, nes tokia sistema leidžia sumažinti apsisukimo spindulį, padeda lengviau parkuotis.
„Flying Spur“ važiuojant didesniu greičiu galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Tai užtikrina didesnį stabilumą posūkiuose ir leidžia jaustis užtikrintai atliekant lenkimą arba persirikiuojant į kitą eismo juostą.
Orinė važiuoklė turi trijų kamerų spyruokles, kuriose telpa tris kartus didesnis oro tūris, palyginus su ankstesnės kartos „Flying Spur“ naudota sistema. Tai leidžia pajusti didesnį skirtumą tarp sportiško, efektingesnį vairavimą užtikrinančio važiuoklės režimo ir tokio, kuris garantuoja aukščiausio lygio komfortą.
Medžiagų, dizaino ir meistriškumo derinys
Ryškus „Flying Spur“ išorės dizainas sukurtas vadovaujantis modernia vizija, kuri leidžia lengvai atpažint, kad tai – „Bentley“. Palyginus su antrosios kartos modeliu, jis pailgėjo net 130 mm, o dizainas išryškintas raumeningomis linijomis.
„Flying Spur V8“ pirkėjai gali rinktis vieną iš septynių kruopščiai atrinktų spalvų, kurios dar labiau išryškina šio prabangaus limuzino proporcijas ir siluetą. Norintys daugiau išskirtinumo, gali rinktis vieną iš 60 papildomai siūlomų spalvų. Standartiniai šio modelio aksesuarai – 20 colių, dešimties stipinų dažyti lengvojo lydinio ratlankiai, V8 ženkliukai ant priekinių sparnų ir išmetimo sistema turinti keturias angas.
Naujojo „Flying Spur V8“ interjero dizaine derinamas modernumas, prabanga ir naujausios inovacijos. Standartiškai siūlomos penkios odos spalvos interjero apdailai ir sėdynėms, tačiau papildomai galima rinktis iš dar dešimties spalvų ir dviejų dvispalvių interjero konfigūracijų.
Standartiškai pirkėjams siūloma apdaila pagaminta iš riešutmedžio, tačiau galima pasirinkti vieną iš septynių papildomai siūlomų medžio apdailos stilių arba ryškaus blizgesio anglies pluošto apdailą. Taip pat galima pasirinkti dviejų rūšių apdailos kombinaciją, taip sukuriant dar ryškesnį prabangos pojūtį, o norint suteikti dar daugiau išskirtinumo, centrinė konsolė gali būti apipavidalinta išskirtinio Côtes de Genève stiliaus apdaila.
Pirmasis industrijoje „Bentley“ pasukamas ekranas taip pat siūlomas ir „Flying Spur V8“ pirkėjams. Kai paspaudžiamas variklio užvedimo mygtukas, centrinės konsolės viduryje esantis apdailos segmentas pasisuka ir atveria 12,3 colio skersmens lietimui jautrų ekraną, kuris rodo tris vairuotojo nuožiūra pasirinktas multimedijos skiltis.
Gale sėdintys keleiviai ras visiškai naują lietimui jautrų išimamą ekraną, kuris skirtas „Flying Spur V8“ komforto įrangos valdymui. Ši valdymo konsolė gali būti lengvai išimta vienu mygtuko paspaudimu ir atsidūrusi gale sėdinčių keleivių rankose padeda jiems kontroliuoti galines užuolaidėles, aktyvuoti galinių sėdynių masažo funkciją ir kontroliuoti galinės dalies klimato kontrolę bei apšvietimą.
Įsikurti jaukią darbo arba poilsio vietą leidžia ir gale sėdintiems keleiviams skirti atlenkiami mediniai staliukai. Jie valdomi elektra, todėl norint šiuos staliukus išskleisti arba suskleisti, pakanka paspausti vieną mygtuką.