„Continental“ yra pirmasis pasaulyje gamintojas, siūlantis visiškai integruotą elektrinės pavaros modulį, kurį greitai ir efektyviai elektromobilių gamybai galės naudoti tiek didieji automobilių gamintojai, tiek ir nauji elektromobilių gamintojai.

Gamybai parengta „Continental“ elektros pavara

Kompaktinė elektrinė ašies pavara sveria mažiau kaip 80 kilogramų ir turi elektros variklį, transmisiją ir srovės keitiklį. Ji sveria maždaug 20 kilogramų mažiau nei jei ji būtų surinkta iš atskirų modulių.

Dar viena naujiena yra 48 voltų elektros pavara, leidžianti elektromobiliams su hibridine pavara ir 48 voltų elektros sistema iki 90 km/val. greičiu važiuoti vien tik elektra, taip žymiai sumažinant CO2 emisiją.

Trumpo veikimo nuotolio radaras

Taip pat Frankfurto parodoje „Continental“ demonstruos naują trumpo veikimo nuotolio radarą, kuris gali itin tiksliai nustatyti kitų eismo dalyvių ir kliūčių vietą kelyje. Tai leis pagalbinėms sistemoms posūkiuose anksčiau pastebėti pavojingą situaciją ir greičiau perspėti vairuotoją, taip pat, esant reikalui, aktyvuoti avarinį stabdymą.

Savivaldžiai automobiliai parodoje

Bendradarbiaujant su savivaldžių automobilių gamintoju „EasyMile“, „Continental“ parodos lankytojams siūlys išbandyti kelionę robotizuotu taksi. Turintis „Continental“ technologijas savivaldis automobilis autonomiškai važinės tarp parodos paviljonų ir vežios jos lankytojus.

Ateities automobilio simuliatorius

Duomenis siunčiančios padangos

Ateities robotizuoti taksi turės visus duomenis apie padangas. Jau dabar naudojamos technologijos turi protektoriuje sumontuotus „Continental“ jutiklius, kurie automobilių parko prižiūrėtojams siunčia informaciją apie protektoriaus gylį, galimus pažeidimus, padangos temperatūrą ir slėgį, o ateityje ratlankiai turės kompresorius, palaikančius reikiamą padangos slėgį.

Ateities automobilio simuliatorius

Technologijų kompanija „Continental“ kvies parodos lankytojus išbandyti jos stende sumontuotą ateities automobilio simuliatorių ir sužinoti koks bus pažangus ateities mobilumas. Sėdėdami vairuotojo sėdynėje lankytojai patirs kaip jungliosios sistemos užtikrins saugesnį, patogesnį ir atpalaiduojantį važiavimą į darbą ar poilsiauti, nepriklausomai nuo to ar važiuojama savivaldžiu režimu, ar vairuojant pačiam.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją