Eksperimente dalyvavo dvi serijinės „Astros 2,0 CDTI“, jas pasikeisdami vairavo 12 pilotų, kurie siekė įvairių rekordų. Per 24 val. jie įveikė 4800 km, sustojimams skirdami vos 22 minutes. Visą bandymo laiką vidutinis greitis buvo 210 km/h. Rekordo buvo siekiama pagal FIA nustatytas serijinių automobilių klasifikacijos taisykles, atitinkančias 1600 – 2000 cm3 dyzelinių variklių techninius reikalavimus.

„Opel” ir jos seserinės kompanijos „Vauxhall” bandymų komanda siekė dvylikos pasaulio ir šešių Didžiosios Britanijos nacionalinių greičio ištvermės rekordų. 24 val. važiavimuose buvo naudojami privalomi atributai: saugos rėmais sutvirtintas salonas, „Corbeau“ lenktyninės sėdynės, „Luke“ saugos diržai, o visos kėbulo dalys patikimai pritvirtintos prižiūrint automobilių sporto specialistų prieš bandymus. „Opel/Vauxhall” dar vis laukia FIA patvirtinimo, jog rekordas buvo pasiektas.

Du „Astra CDTI” modeliai didelio greičio trasos žiede, Milbruke, startavo spalio 5 d., 16 val. Automobilius pasikeisdami vairavo devyni žurnalistai ir trys „Opel/Vauxhall” specialistai. Volkeris Strycekis, buvęs lenktynininkas ir „Opel Performance Cars & Motorsport” direktorius tapo komandos kapitonu. Buvęs kėbulinių automobilių lenktynių ekspertas ir lenktynių direktorius džiaugėsi rekordų siekimo, kuris truko 24 val., rezultatu: „Abu „Astra“ modeliai važiavo visu greičiu. Automobilių efektyvumas ir našumas leido pasiekti 24 val. maratoną. Be to, varikliams neteko papildyti alyvos.“

Michelin” padangų gamintojai buvo partneriais ir bandymams suteikė „Pilot Super Sports” padangas, kurios montuojamas ant visų naujų „Astra“ modelių. Vasarą, Milbruke šios padangos taip pat buvo testuojamos 500 mylių bandymuose, kad būtų įsitikinta jų patvarumu. V. Strycekis pabrėžė: „Padangas abiems automobiliams keitėme tik vieną kartą, ir tik dėl to, kad būtume tikri dėl saugumo, nes trasoje daug staigių posūkių.“

V. Strycekis į šį projektą ne tik atnešė automobilių sporto patirties, bet ir atgabeno į Angliją stiprų aptarnaujantį personalą, kuris prižiūrėjo „Astra“, 24 valandų Le Mano lenktynėse „Nürburgring” trasoje. Personalas greitai ir efektyviai pildydavo degalus ir dalyvaudavo vairuotojų pakeitimuose dieną ir naktį. Vis tai per parą truko vos 22 minutes.

„Tai tikras patvarumo įrodymas, „Astra“ saugumo ir našumo paliudijimas važiuojant ekstremaliomis sąlygomis, kokiomis vairuotojai įprastai nevažinėja,“ – sako Duncanas Aldredas, „Opel/Vauxhall“ pardavimų ir techninės priežiūros viceprezidentas, „Vauxhall“ valdybos narys ir generalinis direktorius. – Kartais per daug dėmesio skiriama šimtaprocentiniam automobilio valdymui ar įsibėgėjimo charakteristikoms, tačiau daugeliui vairuotojų ypač svarbu išskirtinis patikimumas saugumas, saugus valdymas. Šie bandymai tokias vertybes įrodė.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (59)