Panašu, kad „Ford“ nusitaikė į „karštų“ hečbekų galios rekordus, išspaudęs įspūdingą galią iš 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų turbininio „Ecoboost“ šeimos variklio. Suprantama, tokių duomenų automobilis bus varomas visais ratais.

Anot gamintojo, įspūdingą galią pavyko pasiekti dėl įvairių motoro, kuris jau buvo montuojamas į „Mustang“ modelius, inžinerinių patobulinimų. Variklis gavo naują patobulintą turbiną, įsiurbimo kolektorių, aušinimo bei išmetimo sistemas.

Be techninių patobulinimų „Ford“ pristatė ir naują sistemą nepatyrusiems vairuotojams. Netyčia užgesus sankryžoje pakaks spustelti sankabą ir automobilis iškart pats užves variklį be papildomų veiksmų. Tokias sistemas anksčiau savo modeliuose pritaikė ir „Porsche“ bei „Mini“.

Naujojo „Ford Focus RS“ gamyba startuos šių metų pabaigoje.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)