Panašu, kad „Ford“ nusitaikė į „karštų“ hečbekų galios rekordus, išspaudęs įspūdingą galią iš 2,3 litro darbinio tūrio keturių cilindrų turbininio „Ecoboost“ šeimos variklio. Suprantama, tokių duomenų automobilis bus varomas visais ratais.
Anot gamintojo, įspūdingą galią pavyko pasiekti dėl įvairių motoro, kuris jau buvo montuojamas į „Mustang“ modelius, inžinerinių patobulinimų. Variklis gavo naują patobulintą turbiną, įsiurbimo kolektorių, aušinimo bei išmetimo sistemas.
Be techninių patobulinimų „Ford“ pristatė ir naują sistemą nepatyrusiems vairuotojams. Netyčia užgesus sankryžoje pakaks spustelti sankabą ir automobilis iškart pats užves variklį be papildomų veiksmų. Tokias sistemas anksčiau savo modeliuose pritaikė ir „Porsche“ bei „Mini“.