„Tesla“, kaip ir kai kurių kitų elektromobilių, baterijos yra kietos. Jas sudaro kietos celės, sujungtos į didelius modulius. Tačiau tai nėra vienintelis baterijų tipas. Štai išmaniajame telefone montuojamos minkštos baterijos, kurias galima būtų perlenkti pirštais. Žinoma, to daryti nereikėtų, mat minkšta dar nereiškia lanksti – perlenkta tokia baterija bus sugadinta.

„General Motors“ ką tik pristatė naują baterijų technologiją, kurią kompanija pavadino „Ultium“. Tai –plokščių minkšto korpuso baterijų sistema. Žinoma, saugumo vardan visas baterijų modulis bus dengtas metalu, tačiau pačios celės nėra cilindro formos. Tai turi savų privalumų. GM teigia, kad „Ultium“ baterijos bus pigesnės ir jas bus lengviau pritaikyti bet kokiai automobilio formai.

"General Motors" pristatė naujas baterijas elektromobiliams

„Ultium“ – tai modulinė baterijų sistema. Šis dizainas leidžia baterijų celes jungti ir horizontaliai, ir vertikaliai. Tai leis geriau išnaudoti automobilio kėbulo ertmes. „Ultium“ talpa sieks nuo 50 iki 200 kWh. Didžiausios talpos baterijas gaus GM visureigiai, sunkvežimiai ir pikapai.

Ilgiausią nuvažiuojamą nuotolį pasieks ne automobiliai su didžiausiomis baterijomis, o vidutinio dydžio mašinos. GM skelbia, kad „Ultium“ leis sukurti elektromobilius, kurie vienu įkrovimu nuvažiuos apie 644 km. Daugiau detalių neatskleidžiama. Išskyrus tai, kad GM yra tokia užtikrinta savo „Ultium“ technologija, kad pardavinės jos gamybos licencijas ir kitiems automobilių gamintojams.

GM skelbia, kad elektromobilius pristatys visos pagrindinės kompanijos markės – GMC, „Chevrolet“, „Cadillac“ ir „Buick“. Pirmoji pasirodys nauja „Chevrolet Bolt EV“ versija, kurią pamatysime vėliau šiais metais.