Rugsėjis Top Gear žurnalui - jubiliejinis. Lygiai prieš du dešimtmečius pasirodė pirmasis jo numeris. Per šį laikotarpį Top Gear gerbėjai visame pasaulyje nupirko daugiau nei 66 mln. žurnalo kopijų, o redakcija išbandė daugiau nei 5 tūkst. automobilių, nuvažiavo daugiau nei milijoną mylių.

Paminėdami 20-ąjį gimtadienį, žurnalo redakcija kartu su savo skaitytojais išrinko geriausius pastarųjų poros dešimtmečių automobilius. Štai rezultatai:

Susiję straipsniai

10 vieta. 2010 m. „Lexus LFA“

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Brangus, per daug reikalaujantis ir atrodo kaip tikras blogio įsikūnijimas. Geriausias japoniškas automobilis istorijoje? Galbūt“.
Lexus LFA
Lexus LFA
FOTO: Gamintojo nuotr.

9 vieta. 1993 m. „Renault Clio Williams“

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Monstriškas, pakankamai piktas, mažas karštasis hečbekas. Daugeliu atveju, jis įkūnija savo klasę“.
Renault Clio Williams (1993 m.)
Renault Clio Williams (1993 m.)
FOTO: Gamintojo nuotr.

8 vieta. 1993 m. „Porsche 911 993“

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Galbūt kažkada jis buvo pradėtas kaip šiek tiek sportiškesnis „Volkswagen Beetle“, tačiau dabar jis yra labiausiai išbaigtas automobilis žemėje“.
Porsche Carrera 911 (993)
Porsche Carrera 911 (993)
FOTO: Gamintojo nuotr.

7 vieta. 1998 m. „Ford Focus

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Tai įrodymas, kad penkiaduris hečbekas gali būti ne tik masiniu produktu, bet ir mėgstamu bei geidžiamu automobiliu“.
Ford Focus (1998 m.)
Ford Focus (1998 m.)
FOTO: Gamintojo nuotr.

6 vieta. 1999 m. BMW 320d

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Geriausiai važiuojantis ir geriausiai valdomas prestižinis automobilis. Įvertintas galva ir širdimi“.
Ketvirtos kartos BMW 3-serija
Ketvirtos kartos BMW 3-serija
FOTO: Gamintojo nuotr.

5 vieta. 1996 m. „Porsche Boxster

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Vairuotojo pozicija? Puiki. Vairiklis? Puikus. Stabdžiai? Puikūs. Pavarų dėžė? Puiki. Valdymas? Puikus“.
Pirmos kartos Porsche Boxster
Pirmos kartos Porsche Boxster
FOTO: Gamintojo nuotr.

4 vieta. „Ferrari 458 Italia“

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Jokių trūkumų. Laikas, praleistas su šiuo automobiliu, yra laikas, kai būni išsižiojęs, o protas bando iš naujo suprasti“.
Ferrari 458 Italia
Ferrari 458 Italia
FOTO: Gamintojo nuotr.

3 vieta. 2003 m. „Rolls-Royce Phantom“

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Didingas. Tai prabangus automobilis, kuris labiau yra ne geriausias iš visų, o labiausiai išsiskiriantis iš kitų“.
Rolls-Royce Phantom (2003 m.)
Rolls-Royce Phantom (2003 m.)
FOTO: Gamintojo nuotr.

2 vieta. 2005 m. „Volkswagen Golf GTI

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Daugiau nėra jokio kito automobilio, kuris galėtų padaryti tiek daug ir taip puikiai“.
Volkswagen Golf GTI (2005 m.)
Volkswagen Golf GTI (2005 m.)
FOTO: Gamintojo nuotr.

1 vieta. 2005 m. „Bugatti Veyron

Ką apie šį automobilį tuomet sakė „Top Gear“:

„Niekas negali paruošti įsibėgėjimo šokui, kurį patiri įsibėgėdamas su 1000 AG...“.
Bugatti Veyron (2005 m.)
Bugatti Veyron (2005 m.)
FOTO: Gamintojo nuotr.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)
Rekomenduojame
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės