Pranešime žiniasklaidai rašoma, jog tam, kad būtų išnaudotas visas šio galingo variklio, skirto „Mégane R.S. 275 Trophy-R“, potencialas, „Clio R.S.16“ naudojami sportui sukurti važiuoklės elementai. 19 colių ratlankiai, 60 mm platesnis kėbulas ir agresyvus dizainas pabrėžia: tai yra galingiausias, naudoti keliuose skirtas „Renault Sport“ automobilis.

„Clio R.S.16“ pavadinimas ir nudažymo schema yra tokie patys, kaip ir „Formulės-1“ automobilio R.S.16. Taip koncepcinis modelis pažymi „Renault“ kaip „Formulės-1“ automobilių gamintojo sugrįžimą į šį čempionatą.

„Clio R.S.16“ pakaboje panaudoti „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ vienpusio reguliavimo amortizatoriai su slankiojančia šerdimi. Stabdžių sistema su 350 mm diametro plieniniais diskais taip pat paimta iš „Mégane“. Galinio tilto derinimas buvo kur kas paprastesnis, panaudojus ralio lenktynėms pritaikytą „Clio R.S.“ versiją „Clio R3T“.

Kitas didelis iššūkis buvo pritaikyti 19 colių ratus kėbului, kuris yra pritaikytas ne didesniems nei 18 colių ratams. Tam buvo išpjaustyti sparnai, o ratų arkas papuošė kompozitinių medžiagų juostos.

Varikliui tiekiamas šviežio oro kiekis yra vienas iš svarbiausių elementų, lemiančių galią. Dizaineriai į šį faktorių turi atsižvelgti pačiose pirmosiose automobilio kūrimo stadijose.

Siekiant užtikrinti tinkamą, iš „Mégane R.S. 275 Trophy-R“ perimtą oro tiekimo sistemos veikimą, buvo modifikuotas priekiniame buferyje esantis oro skirstytuvas.

Pirmasis „Clio R.S.16“ viešas pristatymas surengtas Monako Didžiojo prizo lenktynių metu, prie automobilio vairo sėdus „Renault Sport Formula One Team“ pilotui Kevinui Magnussenui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)