Šįkart į finalininkų dešimtuką pateko penki 4 cilindrų, keturi 6 cilindrų ir vienas V8 variklis.
Rinkimų komisija spalio ir lapkričio mėnesiais išbandė 40 naujų ar pastebimai patobulintų variklių. Tarp jų buvo ir 11 elektrinių ar hibridinių jėgainių, tačiau nė vienas jų tarp geriausiųjų nepateko.
„Dyzelių“ entuziastai pastebės, kad nugalėtojų sąraše nėra nė vieno dyzelinio variklio. Organizatoriai aiškina, kad tarp pretendentų buvo vienintelis variantas – „Audi Q7 TDI“ versijoje montuojamas 3.0 l turbodyzelis, tačiau gamintojai nesuteikė galimybės šį automobilį išbandyti. Tiesa, organizatoriai žada, kad kitų metų konkurse bus neabejotinai daugiau „dyzelių“ iš „General Motors“, „Ford“, „Chrysler“ ir „Mazda“.
Bandymai Detroite vyko įprastomis važiavimo sąlygomis, o ekspertai variklius vertino atsižvelgiant į jų galią, technologijas, ekonomiją, skleidžiamą triukšmą ir kitus lyginamuosius duomenis.
„Ward’s 10 Best Engines“ konkurso nugalėtojai:
- 3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S5)
- 2.0L N20 Turbocharged DOHC I-4 (BMW 328i)
- 3.0L N55 Turbocharged DOHC I-6 (BMW 135is kupė)
- 3.6L Pentastar DOHC V-6 (Ram 1500)
- 2.0L EcoBoost DOHC I-4 (Ford Focus ST/Taurus)
- 5.8L Supercharged DOHC V-8 (Ford Shelby GT500)
- 2.0L Turbocharged DOHC I-4 (Cadillac ATS)
- 2.4L DOHC I-4 (Honda Accord Sport)
- 3.5L SOHC V-6 (Honda Accord)
- 2.0L FA DOHC H-4 Boxer (Subaru BRZ)
Tradiciniuose rinkimuose gali dalyvauti varikliai, montuojami į Amerikoje parduodamus automobilius, kainuojančius ne daugiau nei 55 tūkst. JAV dolerių. Be to, automobiliai su konkurse dalyvaujančiais varikliai turi būti pradėti pardavinėti ne vėliau nei per pirmąjį 2013 m. ketvirtį.
Geriausių JAV variklių apdovanojimai vyks kitų metų sausio 16 d., Šiaurės Amerikos automobilių parodos Detroite metu.