Ant naujos galiniais ratais varomų automobilių platformos GA-L sukurtame sportiniame kupė variklis ir sėdimos vietos projektuotos arčiau pakabos vidurio, kad svorio centras būtų kaip galima žemiau.
Priekiniai ašiai tenka 52, galinei – 48 procentai automobilio svorio.
Stoge ir duryse naudotas anglies pluoštas, bagažinėje – kompozicinės medžiagos.
Kol kas „LC 500“ modeliui numatytas tik vienas variklis – benzininis 5 litrų darbinio tūrio 8 cilindrų atmosferinis motoras, jau naudojamas „RC F“ ir „GS F“ automobiliuose. Jo galia – 473 AG, o maksimalus sukimo momentas – 527 Nm. Jėgainė derinama su nauja dešimties laipsnių automatine pavarų dėže.
Šimto kilometrų per valandą greitį „Lexus LC 500“ gali pasiekti per 4,5 sekundės.
Automobilyje sumontuota naujoji „Lexus“ multimedijos sistema, kuri išsiskiria atnaujinta programine įranga bei geresne grafika. Melomanai galės rinktis iš standartinėje įrangoje montuojamos „Pioneer“ arba pasirenkamos „Mark Levinson“ garso aparatūros.
Tiksli prekybos pradžios „Lexus LC 500“ automobiliu data, kaip ir jo kaina, neskelbiama, bet tai turėtų nutikti jau artimiausiu metu.
Lietuvą pasieks kitąmet
„Jau ankstyvoje gamybos stadijoje dizaineriai, bendradarbiaudami su inžinieriais, stengėsi ne tik atskleisti „Lexus LC 500“ modelio dinamiško važiavimo viziją, bet ir perkelti ją į automobilio dizainą.
Šis projektas buvo pirmas toks, kurio metu dizaineriai pasinėrė į inžineriją, dalyvavo automobilio bandymuose tam, kad suprastų, ko reikia vairuotojams, kaip jiems sukurti dar patogesnę, patrauklesnę ir saugesnę erdvę“, - pasakojo Tadao Mori, vyriausiasis „Lexus LC 500“ dizaineris.
„Lexus LC 500“ simbolizuoja naują pradžią mūsų atstovaujamam prekės ženklui“, – teigia „Lexus Vilnius“ vadovas Edmundas Povilauskas.
„Šiame automobilyje bus neįtikėtinų technologinių naujovių, kurios atsiras ir daugelyje kitų ateities „Lexus“ modelių. Šis prabangus kupė Lietuvą taip pat pasieks 2017 metais“, – apie didžiąją „Lexus“ naujieną pasakojo E. Povilauskas.