„Interbrand“ vertinimu, „Toyota“ markės vertė per metus pakilo 16 proc. ir dabar sudaro 43,79 mlrd. eurų.
Antrąją ir trečiąją autopramonės srities vietas šiemet užima atitinkamai 11-oje bei 12-oje pozicijose viso pasaulio mastu esantys Vokietijos gamintojai BMW bei „Mercedes-Benz“. Jų prekinių ženklų vertė per metus augo atitinkamai 9 bei 7 proc. ir pasiekė atitinkamai 33,22 bei 32,78 mlrd. eurų.
Beje, BMW aplenkė vienus iš aršiausių savo konkurentų, kurie antroje pozicijoje rikiavosi pernai. Kita didžiosios Vokietijos trijulės atstovė „Audi“ užima aštuntą vietą (9,22 mlrd. eurų).
Brangiausių prekės ženklų dešimtuke esančių devynių įmonių vertė per metus augo ir tik vienos krito. Nesunku atspėti, kad krito penktoje pozicijoje atsidūrusi „Volkswagen“, kurios vertė, „Interbrand“ vertinimu, sumenko beveik dešimtadaliu.
Brangiausių automobilinių prekės ženklų dešimtukas: (vieta, vieta bendrame sąraše, vertė mlrd. eur, dinamika)
1. (6) „Toyota“ 43,79 +16 proc.
2. (11) BMW 33,22 +9 proc.
3. (12) „Mercedes-Benz“ 32,78 +7 proc.
4. (19) „Honda“ 20,51 +6 proc.
5. (35) „Volkswagen“ 11,2 -9 proc.
6. (38) „Ford“ 10,34 +6 proc.
7. (39) „Hyundai“ 10,08 +8 proc.
8. (44) „Audi“ 9,22 +5 proc.
9. (49) „Nissan“ 8,11 +19 proc.
10. (56) „Porsche“ 7,19 +12 proc.