prekės ženklas

90 straipsnių

Prekių ženklas (angl. brand; įdagas) – grafinis ženklas, žodis ar žodžių junginys, žymintis ir atskiriantis vienam asmeniui (įmonei) priklausančias prekes nuo kitam asmeniui (įmonei) priklausančių prekių. Prekinis ženklas yra vienas rinkodaros, reklamos elementų. Geras prekių ženklas gamintojui ar prekybininkui duoda nemažai naudos.

58 proc. lietuvių teigia, nepasitikintys žymiais žmonėmis socialiniuose tinkluose ir net 3 iš 4 (76 proc.) Lietuvos gyventojų neseka prekių ženklų profilių, rodo naujausias reprezentatyvus gyventojų tyrimas, atliktas skaitmeninio turinio kūrimo ir reklamos agentūros „Marvelous LT“ užsakymu. Ar tai r...

Parengė „Maxima“

Atvykę apsipirkti parduotuvės kasoje galite būti aptarnauti prekybos tinklo vadovų iš skirtingų sričių – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau metus įgyvendina vidinę iniciatyvą „Maximanija“. Jos metu administracijos darbuotojai – nuo specialistų iki generalinio direktoriaus – kelioms dienoms pe...

Patricija Kirilova

Nuo praėjusio amžiaus gyvuojanti „Savingė“ išgyveno ir šilta, ir šalta bet niekas jos nepalenkė, netgi priešingai – kai įmonės užsidarinėjo dėl koronaviruso pandemijos, šioji neatsigynė viską aplink save dezinfekuoti pageidaujančių klientų. Daug metų veikiančios bendrovės direktorius tvirtino, jog j...

Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...

Ko reikia prekės ženklui, kad jis išsiskirtų, būtų įsimenamas ir patrauklus? Atrodytų, šiais laikais tiek daug skirtingų komunikacijos bei rinkodaros kanalų, tiek daug galimybių pasakoti apie save. Tačiau kas išties veikia? Ko reikia, norint būti pačiu geriausiu ir mylimiausiu? Apie tai pasakoja eks...