SBA bendrovės „Utenos trikotažas“ dukterinė įmonė „Aboutwear“ su Vokietijos bendrove „About You GmbH“ taikos susitarimu baigė ginčą dėl prekių ženklo „About“, rašoma per biržą išplatintame įmonės pranešime. Pagal gruodžio 9 d. pasirašytą sutartį, Vokietijos bendrovė sumokėjo 2 mln. eurų kompensaciją...
prekės ženklas
93 straipsnių
Prekių ženklas (angl. brand; įdagas) – grafinis ženklas, žodis ar žodžių junginys, žymintis ir atskiriantis vienam asmeniui (įmonei) priklausančias prekes nuo kitam asmeniui (įmonei) priklausančių prekių. Prekinis ženklas yra vienas rinkodaros, reklamos elementų. Geras prekių ženklas gamintojui ar prekybininkui duoda nemažai naudos.
Kalėdinės dovanos ne vienam tampa tikru galvos skausmu. Norisi padovanoti tai, kas artimuosius iš tikrųjų pradžiugintų ar nustebintų, kas parodytų rūpestį, meilę ir šilumą. Prekybos centrų lentynoms lūžtant nuo įvairiausių smulkmenų, o el. parduotuvėms – nuo akcijų ir pasiūlymų, lietuviško dizaino n...
Laurita Butkevičienė, gerai žinomo Lietuvos krepšininko Arno Butkevičiaus žmona, praėjusią savaitę oficialiai paskelbė drabužių prekės ženklo pradžią ir atvėrė studijos duris, į šventę sukviesdama artimiausias drauges bei krepšininkų antrąsias puses.
Darbuotojų ambasadorystės ir asmeninio prekės ženklo ekspertė Olga Kairienė laidoje teigia, kad norint tapti atpažįstamu ir pasiekti didesnį matomumą, vien ekspertizės nepakanka – būtina atskleisti asmenybę, kuri būtų įdomi ir autentiška. Anot jos, svarbu ne tik dalytis profesinėmis įžvalgomis, bet ...
58 proc. lietuvių teigia, nepasitikintys žymiais žmonėmis socialiniuose tinkluose ir net 3 iš 4 (76 proc.) Lietuvos gyventojų neseka prekių ženklų profilių, rodo naujausias reprezentatyvus gyventojų tyrimas, atliktas skaitmeninio turinio kūrimo ir reklamos agentūros „Marvelous LT“ užsakymu. Ar tai r...
Atvykę apsipirkti parduotuvės kasoje galite būti aptarnauti prekybos tinklo vadovų iš skirtingų sričių – lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ jau metus įgyvendina vidinę iniciatyvą „Maximanija“. Jos metu administracijos darbuotojai – nuo specialistų iki generalinio direktoriaus – kelioms dienoms pe...
Daugiau nei 30 metų gyvuojančios Kaišiadorių įmonės vadovas – apie išlikimą ir dešimtmečius parduodamą tą pačią prekę (1)
Nuo praėjusio amžiaus gyvuojanti „Savingė“ išgyveno ir šilta, ir šalta bet niekas jos nepalenkė, netgi priešingai – kai įmonės užsidarinėjo dėl koronaviruso pandemijos, šioji neatsigynė viską aplink save dezinfekuoti pageidaujančių klientų. Daug metų veikiančios bendrovės direktorius tvirtino, jog j...
Taisymo platforma „Tingit“ gavo 500 000 eurų finansavimą iš tarptautinės rizikos kapitalo fondų grupės. Pradėdama nuo mados prekių, lietuviška programėlė siekia palengvinti ir supaprastinti daiktų taisymą bei prisidėti prie perteklinio vartojimo mažinimo. Startuolis jau ieško naujų rinkų ir planuoja...
Konkurencijai darbo rinkoje nemažėjant, vis daugiau organizacijų investuoja į darbdavio įvaizdžio kūrimą kaip priemonę naujų darbuotojų pritraukimui. Nors įvaizdis – svarbu, jo nebepakanka, nes didesniu iššūkiu už pritraukimą tampa darbuotojų išlaikymas. Norint darbdavio prekės ženklu pasiekti abiej...
Maisto produktų su receptais rinkinius tiekianti „Vakarienės prenumerata“ parduodama, pranešama šio prekės ženklo paskyroje „Facebook“. Pageidaujama kaina – 30 tūkst. eurų.
„Havas Group“ ir „Norstat LT“ atliktas vartotojų tyrimas atskleidė, kad perkant maistą šalies gyventojų pasirinkimą nulemiančiu faktoriumi dažnai tampa gaminių kokybė. Taip pat nemažai dėmesio teikiama prekių kilmės šaliai, noriai renkamasi vietinių gamintojų produkcija.
Ko reikia prekės ženklui, kad jis išsiskirtų, būtų įsimenamas ir patrauklus? Atrodytų, šiais laikais tiek daug skirtingų komunikacijos bei rinkodaros kanalų, tiek daug galimybių pasakoti apie save. Tačiau kas išties veikia? Ko reikia, norint būti pačiu geriausiu ir mylimiausiu? Apie tai pasakoja eks...
Kaip netradicinės mados prekių ženklas iš mažo Lietuvos miestelio pasiekė 50 milijonų JAV dolerių apyvartą (2)
Du ambicingi mokyklos laikų draugai iš Skuodo Gytis Gelžinis ir Linas Motiejauskas pavertė savo svajone realybe, kai 2016 metais įkūrę įmonę BURGA, revoliucionavo tech aksesuarų industriją. Tuomet tik pradedantis startuolis šiandien virto 50 mln. dolerių vertės imperija, įrodančia, kad ir kasdieniai...
Kūrėjai visada ieškojo istorijų, kurios galėtų paliesti širdis – ypač vaikų. Šių laikų pasakos nebetelpa vien tik ant popieriaus lapų – jos išplinta į ekranus, žaislus, net į mados pasaulį. Tačiau kaip animacinis siužetas gali tapti visuotine sensacija? Simona Krasauskienė, „NJ World” vadovė, atstov...
Natalija Bunkė, viena iš žvaigždžių, kuri savo žinomumą sugeba paversti pilnėjančiomis sąskaitomis ir nekilnojamuoju turtu.
Prekių ženklą „Manilla“ valdančios įmonės „Dermofaktorius“ veikla bus stabdoma, inicijuojama bankroto procedūra, rašoma įmonės išplatintame pranešime. Jame nurodoma, kad lietuviškos kosmetikos prekės ženklas „Manilla“ tampa „Manilla Med“, atsiradus privačiam investuotojui.
Papasakojo, kaip susikurti asmeninį prekės ženklą ir kokiuose socialiniuose tinkluose tai daryti: žinomumas padeda uždirbti daugiau (1)
„Dirbdami su savo asmeniniu prekės ženklu tikslingiau augame kaip profesionalai, be to, lengviau tampame atpažįstami savo industrijos atstovams, paprasčiau dalintis žiniomis socialinėje medijoje, konferencijų scenose, žiniasklaidoje“, – pranešime žiniasklaidai sako asmeninio prekės ženklo ekspertė, ...
Simona Snarskis – viena iš pirmaujančių mados, grožio ir stiliaus instagramo turinio kūrėja. Jos auditorija – daugiau kaip 186 tūkstačius sekėjų (www.instagram.com/simonasnarskis/). Anglijoje gyvenanti lietuvė – mados žvaigždė ne vienoje šalyje. Ji papasakojo apie netipinį gyvenimo būdą ir darbą su ...
Kiekvienas ieško naujų, efektyvių sprendimų, kurie leistų sutaupyti daugiau. Pasak prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės Vaidos Budrienės, pastaruoju metu vienas sparčiausiai populiarėjančių taupymo būdų – į krepšelius keliaujantys privatūs prekių ženklai.