„Puikiai suprantame, kad siekiant didintį gyventojų, besirenkančių keliones viešuoju transportu, skaičių, turime pasiūlyti vilniečiams greitą, patogią ir įperkamą alternatyvą asmeniniam automobiliui. Todėl labai nuosekliai investuojame į viešojo transporto patrauklumą – pradėjome nuo miesto troleibusų parko atnaujinimo. Šiais metais skelbsime ir naujus konkursus dėl autobusų maršrutų aptarnavimo elektriniais autobusais, o per artimiausius metus papildysime parką ir vandeniliniais autobusais“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.

„Naujieji troleibusai ne tik prisidės prie vis sparčiau Vilniuje įgyvendinamų tvarių sprendimų, bet ir užtikrins komfortiškesnes bei patrauklesnes keliavimo sąlygas Vilniaus miesto gyventojams bei svečiams. Griežtai laikomės darbų plano – pirmasis „Škoda 32Tr“ troleibusas jau yra pagamintas, taip pat dar 12 yra gamybos procese. Sostinės gatvėse šįmet riedės dalis naujų troleibusų, o antruoju etapu sulauksime dar 71 – taip atnaujinsime didžiąją troleibusų parko dalį“, – pažymi UAB „Vilniaus viešojo transporto“ direktorius Ignas Degutis.

Jis dalinasi, jog „Škoda Group“ jau vykdo visus privalomuosius bandymus pirmajam troleibusui, kurie leis įvertinti transporto priemonės patikimumą, saugumą ir eksploatacines savybes – tik tada transporto priemonei bus išduodamas patvirtinimo sertifikatas (atlikta homologacija), taip patvirtinant jo tinkamumą sklandžioms kelionėms Vilniaus gatvėse. Tiek pirmojo, tiek visų kitų naujai pagamintų troleibusų patikrinimai bus atliekami Pilzene, Čekijoje.

Naujieji troleibusai – komfortas tiek keleiviui, tiek vairuotojui

Primename, jog nauji „Škoda 32Tr“ modelio troleibusai bus žemagrindžiai, 12 m ilgio bei riedantys autonomine eiga, todėl galės nuvažiuoti iki 20 km be kontaktinio tinklo. Troleibusuose bus įdiegta saugumo sistema – SOS ir A juostos mygtukai, fiksuojantys įvykius vaizdo įraše, taip pat apsauga nuo susidūrimo ir automatinis gaisro gesinimas.

Troleibusai bus visiškai kondicionuojami ir vėdinami tiek keleivių salone, tiek vairuotojų kabinoje. Viešojo transporto priemonė bus pritaikyta ir individualių poreikių turintiems asmenims – joje įrengta rampa, tvirtinimo diržai, specialūs mygtukai pranešti apie pagalbos poreikį. Troleibusai turės dviračių tvirtinimo įrangą, kuri leis vežti dviračius jo salone.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją