Garsiąją Vokietijos Niurburgringo žiedinę trasą įveikęs per 7 min. 40 sek., „Cayman GT4“ įrodė, kad savo segmente yra greičiausias automobilis pasaulyje.
„Porsche“ inžinieriai, konstruodami „Cayman GT4“ variklį, važiuoklę, stabdžius ir aerodinamiškumą siekė užtikrinti maksimalų automobilio dinamiškumą. Paruošę jį lenktynių trasai, inžinieriai pasirūpino ir „Porsche“ sportiniams automobiliams būdingu universalumu – „Cayman GT4“ pritaikytas ir kelionėms įprastais keliais.
„Cayman GT4“ varomas šešių cilindrų 3.8 l varikliu (385 AG). Jo jėga perduodama mechanine šešių laipsnių pavarų dėže su dinaminiais transmisijos tvirtinimais, kurie padidina automobilio valdymo stabilumą – tai ypač jaučiama staigiuose posūkiuose. „Cayman GT4“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek., jo maksimalus greitis – 295 km/val. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 10,3 l / 100 km. Praktiškai visa važiuoklė yra sudaryta iš „911 GT3“ skirtų komponentų, o automobilio prošvaisa, palyginus su įprasta „Cayman“ versija, pažeminta 30 mm.
Pritaikytas žiedinei trasai
Žvelgiant į automobilio išorę matyti, kad „Cayman GT4“ gana skiriasi nuo panašių kupė su varikliais gale. Trys charakteringos oro įsiurbimo angos priekyje ir didelis galinis aptakas atlieka aerodinaminę funkciją, kad automobilis būtų stipriau spaudžiamas prie žemės. GT4 versija yra pirmasis „Porsche Cayman“ modelis su abiem ašims paskirstyta aerodinamine jėga.
Dar didesnio sportiškumo ieškantys pirkėjai galės „Cayman GT4“ papildomai užsisakyti itin efektyvius, lenktynių sąlygomis patikrintus kompozicinius keramikos stabdžius „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB), vientisas anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) sėdynes, „Sport Chrono“ paketą su žiedinei trasai pritaikyta „Track Precision“ aplikacija bei „Club Sport“ komplektą – sportines sėdynes, sportinius diržus, saugos lankus ir gesinimo sistemą.
Naujojo sportinio automobilio vidus suprojektuotas taip, kad vairuotojas ir keleivis pajustų maksimalų važiavimo malonumą. Sportinės sėdynės, aptrauktos oda ir alkantara, turi patogias šonines atramas, prilaikančias vairuotoją ir keleivį posūkiuose. Kompaktiškų matmenų sportinis vairas užtikrina idealų valdymą ir automobilio paklusnumą bet kokiam vairuotojo judesiui.
Sportiškumu išsiskiriantys „Porsche“ modelių GT versijos yra subalansuotos važiavimui tiek lenktynių trasa, tiek ir įprastais keliais. Koncerno duomenimis, net 4 iš 5 „Porsche“ GT modelių savininkų išvažiuoja savo automobiliais ir į lenktynių trasas.
„Porsche Cayman GT4“ pasaulinė premjera įvyks kovo pradžioje tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje. „Porsche“ atstovybė Lietuvoje „Prime Auto“ skelbia, kad automobilius jau galima užsisakyti ir iki modelio pasaulinio debiuto. „Porsche Cayman GT4“ kaina Lietuvoje prasidės nuo 71,9 tūkst. eurų (248 tūkst. litų).
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!