Ryškus sportinio automobilio dizainas
Trečios kartos „Renault Megane R.S.“ sportišką išvaizdą dar labiau pabrėžia nauja „Tonic Orange“ spalva, išryškinanti kėbulo formas. Priekiniame buferyje matyti integruotas F-1 automobilį primenantis sparno elementas – tai esminis vaizdo tapatybės elementas „Renault Sport“ automobiliuose. Dekoratyvinės radiatoriaus grotelės papuoštos specifiniu, korio formos raštu.
Naujasis „Megane R.S.“ buvo kuriamas galvojant apie dinamines savybes, tačiau jis taip pat aprūpintas vairavimo malonumą suteikiančiomis pažangiomis technologijomis.
Naujas variklis ir keturių vairuojamųjų ratų sistema „4CONTROL“
„Renault Megane R.S.“ sumontuotas naujos kartos 1,8 l darbinio tūrio benzininis variklis su tiesioginiu įpurškimu ir turbina, pasiekiantis 280 AG galią. Tai – vieną didžiausių sukimo momentų, pasiekiantį net 390 Nm, savo segmente turintis variklis, užtikrinantis itin gerą dinamiką. Naujasis variklis, palyginti su ankstesnėje versijoje montuotu motoru, yra 8 proc. taupesnis ir pasižymi 11 proc. mažesne CO2 emisija.
Naująjį „Renault Megane R.S.“ kūrę inžinieriai sugebėjo žengti dar toliau, pirmą kartą šioje sportiškų automobilių klasėje pritaikę unikalią visų vairuojamųjų ratų „4CONTROL“ sistemą. Dėl šios technologijos „Megane R.S.“ pasižymi ypatingai preciziškomis valdymo savybėmis, stabilumu ir manevringumu, tikinama pranešime.
Mechaninė arba dviejų sankabų EDC pavarų dėžė
Naujasis „Megane R.S.“ nuo šiol siūlomas tiek su mechanine 6 pavarų transmisija, tiek šešių laipsnių dvigubos sankabos EDC pavarų dėže. Pirkėjai gali rinktis ir iš dviejų važiuoklės tipų: kompromisą tarp dinamikos ir kasdienio komforto siūlančios „Sport“ arba lenktynių trasai optimizuotos „Cup“.
Naujasis „Megane R.S.“ hečbekas su mechanine pavarų dėže Lietuvoje kainuoja nuo 29 tūkst. 240 Eur, su dvigubos sankabos EDC automatine transmisija – nuo 31 tūkst. 170 Eur.