Šaltiniai koncerno viduje vokiečiams atskleidė, kad automobilis bus „ginkluotas“ 1.6 litro darbinio tūrio turbobenzininiu varikliu iš kurio bus išspausta viskas, ko galima tikėtis – net 246 arklio galios.
Palyginimui verta paminėti, kad greičiausiu „Niurburgringo“ trasoje priekiniais ratais varomu B segmento automobiliu neseniai tituluota „Renault Clio RS 220 Trophy“ po kapotu slepia 220 AG kaimenę.
Analogiškame segmente konkuruojanti „Peugeot 208 GTI“ vysto 208 AG, „Opel Corsa OPC“ – 207 AG, o 1.8 litro „Volkswagen Polo GTI“ motoras šiame sąraše net nublanksta, nepaisant išspaudžiamos 192 AG galios.
Spėjama, kad tokio galingumo „Fiesta RS“ 100 km/val. turėtų pasiekti per maždaug 5,5 sekundės.
Automobilio prekyboje laukiama 2017-aisiais, kai „Fiesta“ minės 40-ąjį jubiliejų, tad tikroji informacija bei nuotraukos turėtų mus pasiekti jau kitąmet.