Šaltiniai koncerno viduje vokiečiams atskleidė, kad automobilis bus „ginkluotas“ 1.6 litro darbinio tūrio turbobenzininiu varikliu iš kurio bus išspausta viskas, ko galima tikėtis – net 246 arklio galios.

Palyginimui verta paminėti, kad greičiausiu „Niurburgringo“ trasoje priekiniais ratais varomu B segmento automobiliu neseniai tituluota „Renault Clio RS 220 Trophy“ po kapotu slepia 220 AG kaimenę.

Analogiškame segmente konkuruojanti „Peugeot 208 GTI“ vysto 208 AG, „Opel Corsa OPC“ – 207 AG, o 1.8 litro „Volkswagen Polo GTI“ motoras šiame sąraše net nublanksta, nepaisant išspaudžiamos 192 AG galios.

Spėjama, kad tokio galingumo „Fiesta RS“ 100 km/val. turėtų pasiekti per maždaug 5,5 sekundės.

Automobilio prekyboje laukiama 2017-aisiais, kai „Fiesta“ minės 40-ąjį jubiliejų, tad tikroji informacija bei nuotraukos turėtų mus pasiekti jau kitąmet.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)