Kaip sekmadienį pranešė ELTA, iniciatyvos autorius Seimo narys Antanas Nedzinskas mano, kad istorinių automobilių kartelė turi būti šiek tiek aukštesnė, nes ne visi seni automobiliai turėtų vadintis istoriniais.

„Siūlome pasendinti istorinių automobilių kartelę, kad kiti automobiliai nesinaudotų istorinių automobilių lengvatomis ir kitais privalumais, kuriuos leidžia valstybė. Turime šiek tiek sugriežtinti šią tvarką. (…) Istoriniai automobiliai nemoka taršos mokesčio. Istoriniams automobiliams iš Amerikos nereikia europinių standartų galiojimo. Taip pat istoriniams automobiliams yra supaprastinta techninė apžiūra, ji yra kas penkeri metai. Todėl siūlomas variantas, kad istorinių automobilių kartelė būtų šiek tiek aukštesnė“, – pateikdamas parlamentui tai numatančias įstatymo pataisas teigė A. Nedzinskas.

Susiję straipsniai
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės