Skelbiama, kad 10 autobuso maršrutas veda nuo Fabijoniškių iki Markučių. Elektrinio autobuso testavimui jis pasirinktas todėl, kad jame yra nemažai Vilniaus miestui būdingų kalvų, todėl jis atspindi Vilniaus viešojo transporto eismo sąlygų sudėtingumą.
„Testavimo tikslas yra įvertinti, kokį atstumą gali įveikti šis autobusas eksploatuojamas sostinės gatvėmis. Tai dar nereiškia, kad tokie autobusai važinės Vilniaus gatvėmis. Mes išbandome, žiūrime, ką siūlo rinka“, – kalbėjo „Vilniaus viešojo transporto“ Kokybės ir veiklos gerinimo skyrius vadovas Gytis Kulikauskas.
Nurodoma, kad testuojamas autobusas yra varomas tik elektros energija, jo variklis – 250 kW galios. Baterijų talpa – 350 kWh (šis modelis gaminamas ir su 422 kWh baterija). Preliminariu vertinimu, autobusas viena įkrova turėtų įveikti apie 350 km atstumą. Iš Klaipėdos į Vilnių atvyko šis autobusas atvyko tik vieną kartą pasikrovęs.
12,5 metrų ilgio autobuso salone yra 35 sėdynės, įlipimui/išlipimui skirtos trejos durys. Prie sėdynių yra USB įkrovimo lizdai, komfortą užtikrina oro kondicionierius. Autobusas pritaikytas žmonėms su negalia.
Autobuso salone įmontuotos vaizdo kameros, o vairuotojo kabinoje sumontuoti ekranai. Jais vairuotojas gali stebėti vaizdą, kuris įprastai matomas per šoninius veidrodžius.
„Fencer F1 Integral EV“ sumontuotos tokios saugumo sistemos kaip pėsčiųjų apsauga, aklosios zonos aptikimas, įspėjimas apie susidūrimą priekyje, 360 laipsnių apžvalgos sistema. Prie vairuotojų įrengtas alkoblokas, kuris neleidžia neblaiviam vairuotojui užvesti variklio.
Šiuo metu Vilniaus viešojo transporto sistemoje važinėja 25 elektriniai autobusai, iki 2028 metų planuojama įsigyti dar 297 elektrinius autobusus.