„Sportiškoji GTS versija sudaro 11 proc. visų „Cayenne“ pardavimų, todėl šis debiutas gamintojui yra svarbus. Naujasis modelis suteiks „Cayenne“ vairuotojams daugiau adrenalino ir prie visureigio vairo leis pajausti, kad vairuojamas sportinis automobilis“, – teigė „Porsche“ atstovės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.
„Cayenne GTS“ ratus suka 3,6 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis. Palyginus su ankstesniame modelyje naudotu V8 varikliu, naujasis agregatas išvysto 20 AG daugiau ir pasiekia 440 AG pajėgumą. Sukimo momentas taip pat išaugo iki 600 Nm, tačiau degalų suvartojimas sumažėjo 0,9 l/100 km. Naujojo „Cayenne GTS“ savininkai nuo 0 iki 100 km/val. galės spurtuoti 0,6 sek. greičiau. Dabar įsibėgėjimas trunka vos 5,2 sek., o įsigijus „Sport Chrono“ paketą – 5,1 sekundės. Maksimalus naujojo modelio greitis – 262 km/val. „Cayenne GTS“ standartiškai parduodamas su sportine išmetimo sistema, kuri suteikia gerai pažįstamą GTS modelių griausmą.
Naujojo „Cayenne GTS“ pakaba yra 2,4 cm žemesnė nei standartinio modelio, o „Porsche Active Suspension Management“ pakabos sistema suderinta sportiniu režimu. Stabdymo galią užtikrina 390 mm priekiniai (358 galiniai) stabdžių diskai, kurie taip pat montuojami „Cayenne Turbo“ modelyje.
Dėl išorės dizaino sprendimų „Cayenne GTS“ modelis atpažįstamas ir pamačius jį gatvėje. Priekyje sumontuotos didžiulės oro paėmimo angos, o šonuose galima pastebėti praplatintas ratų arkas. Galinis ortakis ir apatinė automobilio dalis yra dažomi kėbulo spalva. Veržlaus automobilio įspūdį sustiprina juodos modelio ir kitų parametrų raidės, 20 colių ratlankiai, juodi priekiniai ir užtamsinti galiniai LED žibintai.
Sportiškame „Cayenne GTS“ salone dominuoja alkantara. Šia medžiaga padailintos aštuoniomis kryptimis reguliuojamos sportinės sėdynės su GTS simbolika atlošuose. Išskirtinai tik GTS modeliai gali būti komplektuojami su raudonos arba sidabrinės spalvos interjero akcentais. Pasirinkta spalva nudažomas tachometras, dekoratyvinės siūlės salone, galvos atlošo dekoracijos ir saugos diržai.
Bazinis modelis – su 300 AG
Drauge su „Cayenne GTS“ debiutuojančiame baziniame „Cayenne“ modelyje montuojamas jau gerai pažįstamas 3,6 l darbinio tūrio V6 benzininis variklis, kuris išvysto 300AG. Šis variklis nuo 0 iki 100 km/val. visureigiui leidžia įsibėgėti per 7,7 sek., o su „Sport Chrono“ paketu – per 7,6 sekundės. Kaip ir kituose „Cayenne“, baziniame modelyje bus montuojama daugelis degalus taupančių technologijų, tokių kaip „Start/Stop“ sistema, variklio ir greičių dėžės temperatūros valdymas siekiant sumažinti trinties nuostolius kol variklis neįšilęs, riedėjimo išjungus variklį sistema. Šios sistemos leidžia naujajam „Cayenne“ kuro sąnaudas sumažinti 0,7 l/100 km iki 9,2 l/100 km, o CO2 išmetimą sumažinti 21 g/km iki 215 g/km.
Palyginus su ankstesniuoju „Cayenne“ naujasis modelis siūlo gausesnį standartinės įrangos komplektą. Be naujos aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ pavarų dėžės su „Start/Stop“ ir riedėjimo sistema, standartinėje įrangoje taip pat galima rasti pagrindinius biksenoninius žibintus, su keturių taškų LED dienos žibintais, daugiafunkcinį vairą su pavarų perjungimo svirtelėmis bei automatiškai užsidarantį bagažinės dangtį.
„Cayenne“ ir „Cayenne GTS“ pasauliui bus pristatyti Los Andželo automobilių parodoje lapkričio 19 dieną. Lietuvoje „Porsche“ įgaliota atstovė „Prime Auto“ jau priima išankstinius „Cayenne“ ir „Cayenne GTS“ užsakymus, o šių modelių kainos prasideda atitinkamai nuo 229 tūkst. Lt ir nuo 344 tūkst. litų. Iš anksto naująjį modelį užsakantys pirkėjai jį turėtų gauti kovo mėnesį.
Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!