Projektas pradėtas vykdyti šį mėnesį BMW logistikos centre Vokietijos Vakersdorfo mieste. Šie krautuvai savarankiškai randa konteinerį su reikalinga detale, jį paima ir nugabena į surinkimo skyrių, rašo „Bloomberg“.
Kaip teigia BMW gamybos vadovas Oliveris Zipse, ši sistema padeda sutapyti lėšų, nes išvengiama proceso, kuriam atlikti būtini žmonės.
Be to, naujovė padės sugaišti mažiau laiko užduočiai įvykdyti.
„Jei nesu pakankamai protingas, kad sudėliočiau tinkamas dalis į teisingas vietas, visa linija aplink bus užkrauta ten esančiomis detalėmis“, - sakė O. Zipse. Vokiečių automobilių gamintoja BMW po šešis mėnesius truksiančių bandymų planuoja automatizuotus krautuvus perkelti ir į kitus sandėlius.
Ši programa – tai dalis didesnio masto plano, skirto sutaupyti kelis šimtus milijonų eurų ateinančiais metais, kurie bus skirti autonominių vairavimo ir kitų technologijų vystymui bei investicijoms. Beje, gali būti, kad jos atsipirks tik po daugelio metų.
BMW vykdomasis vadovas Haraldas Kruegeris kompanijos strategijos prezentacijoje praėjusią savaitę sakė, kad modernizuotas veikimas ateities investicijoms yra būtinas.
Gamybos linijos jau dabar yra ženkliai patobulintos, taigi be žmogaus dalyvavimo iš vienos vietos į kitą perkeliamos dalys – tai viena iš vis dar išliekančių užduočių, būtinų produktyvumui didinti. Šis procesas vis sudėtingėja, nes dažnai vienoje linijoje gaminami keli modeliai, o siekiant pateisinti šiuolaikinių pirkėjų lūkesčius siūloma vis daugiau individualaus pritaikymo variantų.
Šių pakeitimų tikslas – mažinti vieno automobilio pagaminimo trukmę iki vidutiniškai 30 valandų. Anot O. Zipse, BMW šiuo metu yra visai netoli nuo šio tikslo, tačiau atsisakė įvardyti, kiek laiko šiuo metu užtrunka pagaminti vieną automobilį. 2005 m. „Mercedes-Benz“ gamykloje vieną automobilį pagaminti prireikdavo 61 valandos.