Šiuo tikslu „Volkswagen“ savo tinklalapyje įdiegė naują įrankį. Klientai gali apsilankyti adresu http://info.volkswagen.com/lt/lt/home.html ir specialiame laukelyje įvedę savo automobilio identifikavimo numerį (VIN kodą) gali sužinoti, ar jų automobilis yra probleminis. Be to, šiame tinklapyje pateikiama ir išsami šią problemą gvildenanti informacija.
Šis internetinis įrankis jau dabar integruojamas į nacionalinius tinklapius visame pasaulyje ir taps prieinamas artimiausioje ateityje.
„Volkswagen“ nuolat deklaruoja, kad aktyviai informuos visus klientus, kuriuos tai liečia, ir savo pažadus įgyvendina, tikina gamintojas. Net jeigu būtina pakeisti taršos parametrus, automobilis net ir kol kas neatlikus šios korekcijos techniniu požiūriu yra saugus ir tvarkingas bei tinkamas eismui viešojo susisiekimo keliais.
Įgaliotieji atstovai taip pat teikia patarimus klientams ir informuoja juos, ar jų automobilis įtrauktas į sąrašą tų, kuriems reikia pakoreguoti tuos parametrus. Norėdami gauti šią informaciją, klientai turi nurodyti savo automobilio VIN kodą.
Spalio mėnesį „Volkswagen“ ir kitos koncerno markės kompetentingoms institucijoms pateiks techninius sprendimus ir priemones.
Klientai, kuriuos palietė ši problema, bus informuojami per ateinančias savaites ir mėnesius. Vokietijos koncerno naująsis generalinis direktorius Matthiasas Muelleris antradienį žiniasklaidai teigė, kad automobilių, kuriuose buvo sumontuota klaidingus taršos duomenis rodžiusi įranga, atšaukimas greičiausiai bus pradėtas kitų metų sausį.
Anot jo, visi automobiliai su sumontuota klaidinama įranga bus suremontuoti iki 2016 metų pabaigos.
Didžiausia Europos automobilių gamintoja pripažino, kad programinė įranga, leidusi manipuliuoti testų metu registruojamais į aplinką išmetamų teršalų kiekiais, buvo įdiegta 11 mln. dyzelinių transporto priemonių.
Skaičiuojama, kad Lietuvoje gali būti apie 7 tūkst. „Volkswagen“ bei tokius pačius variklius turinčių „Audi“ markės automobilių, kurie bus atšaukiami.