klientai

124 straipsnių

Ko reikia prekės ženklui, kad jis išsiskirtų, būtų įsimenamas ir patrauklus? Atrodytų, šiais laikais tiek daug skirtingų komunikacijos bei rinkodaros kanalų, tiek daug galimybių pasakoti apie save. Tačiau kas išties veikia? Ko reikia, norint būti pačiu geriausiu ir mylimiausiu? Apie tai pasakoja eks...

„Swedbank“ bankomatuose pradedamas diegti naujas funkcionalumas leis pinigines operacijas atlikti greičiau ir patogiau – neįdėjus kortelės, taip pat su turimais išmaniaisiais įrenginiais. Operacijų saugumą užtikrins tai, kad, pridėję kortelę prie bankomato, klientai ir toliau turės įvesti kortelės P...

Prekybos tinklas „Iki“

Prekybos tinklas „Iki“, nuolat siekdamas užtikrinti geriausią apsipirkimo patirtį, tęsia drąsių idėjų įgyvendinimo lyderystę. „Iki“ šiais metais ėmėsi dar vienos inovacijos – subūrė „Iki“ klientų valdybą. Naujovė sulaukė milžiniško susidomėjimo, ir iš 1200 kandidatų buvo atrinkti dešimt, kurie atspi...

Prekybos tinklas „Iki“

Originaliomis priemonėmis nuolat pirkėjų patirtį gerinantis prekybos tinklas „Iki“ įgyvendina dar vieną naujovę – subūrė pirmąją Lietuvoje „Iki“ klientų valdybą. Dar nematytas projektas sulaukė kandidatų antplūdžio – per mažiau nei du mėnesius gauta beveik 1200 anketų. Iš jų atrinkti 10 pirkėjų, kur...

Tomas Černiauskas, „Alisa Management Laboratory“ mokymų vedėjas, pardavimų ir komunikacijos treneris

Pažangios įmonės nuolatos galvoja apie pardavimų efektyvumo didinimą: įvairiais pjūviais atlieka pardavimų analizę, organizuoja mokymus pardavimų komandai, skiria dėmesio produkcijos tobulinimui ar imasi kitų veiksmų skatinti pardavimus. Tačiau bendraudamas su įmonėmis pastebiu, kad daugelis neišnau...