Tai nėra pirmas kartas, kai šios dvi kompanijos bendradarbiauja, pavyzdžiui, 2019 m. japonai nusprendė atgaivinti „Toyota Supra“ ir kreipėsi pagalbos į BMW.

Šį rugsėjį BMW ir „Toyota“ paskelbė, kad savo bendradarbiavimą pakels į kitą lygį – susivienys vardan nulinės emisijos.

„Remdamiesi bendromis vertybėmis, gilinsime bendradarbiavimą tokiose srityse kaip bendras naujos kartos degalų elementų sistemų kūrimas ir infrastruktūros plėtra, siekdami sukurti vandenilio technologijomis paremtą visuomenę“, – pranešime spaudai cituojamas „Toyota“ valdybos narys Koji Sato.

BMW valdybos pirmininkas Oliveris Zipse teigė, jog tai svarbus įvykis automobilių gamybos istorijoje, kuris bus didelės degalų elementais varomų elektrinių transporto priemonių paklausos pradžia.

„Tokiai transporto priemonių varomajai sistemai beveik nenaudojamos retosios žaliavos, pavyzdžiui, litis, todėl bendrovė nepriklauso nuo jų prieinamumo. Be to, vandenilis yra energijos šaltinis, kuris gali būti panaudotas atsinaujinančiai energijai kaupti ir transportuoti visame pasaulyje“, – pristatant „BMW iX5 Hydrogen“ sakė vandenilinių transporto priemonių skyriaus viceprezidentas Michaelis Rathas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)