Automobilio konceptą britai pristatė dar pernai, vasarą vykstančioje „Goodwood Festival of Speed“ automobilių parodoje. Tai trijų arba keturių vietų elektrinis kupė. Gamintojų teigimu, kuriant šį automobilį jie vadovavosi minimalistinio dizaino filosofija.

„Project V“ nėra tik koncepcija, viso kūrimo proceso metu atlikome inžinerines ir gamybos galimybių studijas. Bet kokios formos ir dydžio elektrinis „Caterham“ turi išlikti ištikimas tam, kuo mes skiriamės nuo visų kitų – būti lengvas, paprastas ir siūlyti neprilygstamą vairavimo patirtį. Tai yra mūsų DNR“, – gamintojų pranešime cituojamas „Caterham Cars Ltd“ generalinis direktorius Bobas Laishley.

Nors šis elektromobilis turėtų atitikti šios markės filosfija, jo išvaizda kardinaliai skiriasi nuo kitų gamintojo modelių.

Senesnis Caterham automobilio modelis

Kūrėjai siekė, kad pasirinkus trivietę versiją, automobilio masė būtų 1190 kg, o tai pasiekta naudojant naujovišką anglies pluošto ir aliuminio važiuoklę.

Triviečio automobilio koncepcija pasirinkta esą tam, kad optimizuotų keleivių įlipimą ir išlipimą, suteiktų daugiau komforto galinės sėdynės keleiviui, o vairuotojui – daugiau lankstumo valdyti automobilį.

Anot inžinierių, interjero centre įrengta paprasta, į vairuotoją orientuota informacinė sistema su išmaniojo telefono atvaizdavimo funkcija, o svarbiausiai informacijai rodyti naudojamas skaitmeninis prietaisų skydelis. Vairuotojas gali rinktis įprastą, sportinį ir sprinto važiavimo režimus, kurie pritaiko pagreitį ir vairo mechanizmą skirtingoms aplinkoms.

Be to, prie automobilio dizaino nagus prikišo ir italai. Kuriant šį elektromobilį dizainerio Anthony Jannarelly viziją įgyvendino žinoma italų inžinerijos įmonė „Italdesign“.

Caterham Project V

Šių metų spalio pradžioje naujienų pažėrė „Yamaha“ kompanija – bendrovė savarankiškai kuria elektrinę ašį – pagrindinę elektrinės transmisijos sudedamąją dalį – ir prototipui pateiks savo bandomąjį modelį.

„Yamaha“ labiau žinoma motociklų pasaulyje, tačiau yra sukūrusi keletą automobilių konceptų, kurių taip ir nepaleido masinei gamybai. Vis dėlto, ši kompanija kūrė variklius tokiems automobiliams kaip „Toyota 2000GT“ ir „Ford Taurus SHO“.

Skelbiama, kad bendradarbiavimo tikslas - paspartinti projekto įgyvendinimą siekiant masinės gamybos ir komercializavimo. Gamybą planuojama užbaigti maždaug 2025 m. viduryje.

Toyota 2000GT

„Caterham“ nurodo, kad „Project V“ naudojama elektrinė jėgainė, varoma 200 kW (272 arklio galių) vieno variklio, sumontuoto galinėje ašyje. Jis sujungtas su 55 kWh ličio jonų akumuliatorių paketu su pažangiu šilumos valdymu ir galimybe įkrauti nuo 20 iki 80 procentų vos per 15 minučių naudojant 150 kW greitąjį įkroviklį.

Automobilis įsibėgėja iki 100 km/val. greičiau nei per 4,5 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 230 km/val. Numatomas 400 km. nuvažiuojamas atstumas.

Jungtinėje Karalystėje šio automobilio kaina prasidės nuo 80 000 svarų sterlingų, tai yra, apie 96 000 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)