Šiuos žodžius buvęs Lietuvos drifto karalius renka nebereikalo – po trijų etapų jis nuo pirmaujančio daugkartinio čempiono Andriaus Vasiliausko atsilieka vos 8 taškais ir, iki čempionato pabaigos likus dviems etapams, Timas žūtbūt privalo gauti taškų šį sekmadienį Kačerginės „Nemuno žiede“ vyksiančiame „Uphill Drift PRO“ etape.
Panaši situacija ir tarp kiek daugiau atsilikusių, tačiau vis dar rankas į drifto karūną tiesiančių Manto Kulvinsko, Kęstučio Kelpšos, Andriaus Čibirkos ir Povilo Lencevičiaus. Visi šie sportininkai turi puikias teorines ir praktines galimybes lipti ant čempionato nugalėtojų podiumo, tačiau nei vienam iš jų nebus lengva.
Arčiausiai tikslo po Timo ir Andriaus – M. Kulvinskas. Vienintelis iš lyderių ketverto nėra tapęs drifto karaliumi Lietuvoje ir turėdamas 196 įskaitinius taškus, Mantas tikrai mąsto apie podiumą, jei ne aukščiausioje, tai bent antroje ar trečioje pozicijose. Jo 700 arklio galių bolidas šiemet nei karto nenuvylė, o laisvu nuo drifto metu, dar geba parvežti taures ir iš „Fast Lap“ lenktynių.
Jam įkandin, atsilikęs kone keturiomis dešimtimis taškų – A. Čibirka. Šis patyręs sportininkas visada mokėjo ir moka pateikti staigmenų, tad jis gali tapti žmogumi, sumaišančiu kortas lyderiams. To reiktų tikėtis – praeitais metais „Čipas“ keikė savo vos 300 arklių turėjusį variklį, šiemet šis skaičius bent padvigubėjo, tad kilti į kalną problemų jau nebebus.
Būtent tą patį variklį šiuo metu rengia vienas iš pajūrio velnių – Kęstutis „Kipšas“ Kelpša. Niekaip kitaip nepavadinamu, kaip tik „nurautu“ vairavimo stiliumi pasižymintis pilotas galbūt ir susidurs su galios stoka kylant į kalną, tačiau kaskart jis geba tai kompensuoti visiškai protu nepamatuotais poriniais važiavimais – tai vienas laukiamiausių žiūrovų favoritų.
Teorines galimybes į podiumą dėsto ir „NP Team“ atstovas Povilas Lencevičius. Su naujo automobilio techninėmis problemomis visą sezoną kariaujantis pilotas nenuleidžia rankų ir jau du savaitgalius iš eilės leidžia „Nemuno žiede“ intensyviai treniruodamasis ir tuo pačiu „gaudydamas“ vis išlendančias variklio valdymo problemas. „Tai turbūt lepiausias variklis, kurį kadanors sukūrė BMW koncernas – vos tik „kažkas“ ir jis pradeda ožiuotis kaip vaikas žaislų parduotuvėje“,- tokiais žodžiais Povilas apibūdina savo dviejų turbinų 3.0 litrų darbinio tūrio agregatą. Kartu su Povilu savaitgalius trasoje leidžia ir komandos jaunėlis, šešiolikmetis Džiugas Matusevičius, kuris nepraleidžia progos tobulinti savo porinių važiavimų įgūdžius su komandos senbuviais ir jau kitąmet ketina sudrebinti „PRO“ lygos gretas.
Be visų šių dalyvių čempionate blaškosi dar vienas įdomus žaidėjas – tai Darius Balys. Ilgametę važiavimo patirtį turintis Darius stebuklingai startavo trečiajame čempionato etape, kur pirmą kartą išbandė savo bolidą. Patekęs į kvalifikaciją, be treniruočių važiavęs sportininkas nusileido tos dienos priešininkams, tačiau po to vykusiame „Prestigio EEDC“ ir praeitą savaitgalį vykusiame „Kretinga Drift“ renginyje, Lietuvos drifto legenda gerokai pataisė savo formą ir neabejotinai pabandys sugadinti visus čempionato taškų skaičiavimus. Po pastarųjų varžybų Drifter.lt atstovas vėl grįžo prie minčių apie kompresorių – tai kol kas nepavykęs projektas, tačiau iki sekmadienio varžybų dar lieka 5 naktys, o tai daugiau nei pakankamai laiko.
Išvados žvelgiant į turnyrinę lentelę? Driftas gyvas! Šį sekmadienį galima laukti neįtikėtinų pasirodymų: trasa greita ir pakankamai sudėtinga, dalyviai stiprūs ir pasiruošę gauti pylos nuo žmonų už švenčių praleidinėjimą, tad azarto ir gero drifto tikrai bus. Trasos vartai žiūrovams atidaromi nuo 11 val.