Žinomi autosporto vardai

„Press ralis“ – vienos seniausių Lietuvoje vykstančių lenktynių, kurios iš žurnalistų varžytuvių automobiliais išaugo į didelį, net ir profesionalių sportininkų mėgstamą renginį. Kartu su žurnalistais, prie starto linijos šiemet stos ir didelė dalis Lietuvos automobilių sporto grietinėlės: Vaidotas Žala, Dominykas Butvilas, Vytautas Švedas, Justas Simaška, Karolis Raišys, Ignas Gelžinis, Aisvydas Paliukėnas bei daug kitose varžybose sutinkamų vairuotojų. Ralis toks populiarus, kad 90 dalyviams skirtų vietų užsipildė per pusantros dienos.

Ralis pasižymi ir plačia geografija. Per dvi dienas, birželio 16-17, dalviams teks įveikti dvi dešimtis greičio ruožų ir beveik 500 km nuo „Best Drive“ centro Vilniuje iki pat „Pajūrio sodybos“ Šventojoje. Gausus dalyvių skaičius ir dideliu atstumu viena nuo kitos išsidėsčiusios trasos sukuria nemažai iššūkių organizatoriams, tačiau „Lietuvos žurnalistų autoklubas“ (LŽA) kasmet ieško naujų būdų, kaip iškelti kokybinę renginio kartelę. Šiemet tą daryti padės LASF Ralio komiteto pirmininkas Darius Šileikis.

„Prisijungti prie kolektyvo mane paskatino iššūkis. Tai yra didžiulio formato renginys, o man tokie patinka. Iš tiesų, gal tik ralis „Aplink Lietuvą“ geografine prasme yra platesnis. „Press ralyje“ noriu prisidėti ne tik prie organizatorių, bet ir prie sportininkų gerovės. Čia lenktyniauja ne tik profesionalai, bet ir mėgėjai, tad tikiuosi, kad po šio ralio ne vienas pagalvos apie galimybes sportuoti toliau“, – sakė D. Šileikis.

Žurnalistų ralis

Greičiau ir patogiau

Sportine prasme dalyviams svarbiausia yra aiškumas ir tikslūs rezultatai. D. Šileikis į „Press ralį“ perkels Lietuvos ralio čempionato A lygos principus: rezultatai ir baudos bus matomi iš karto pabaigus greičio ruožą, viešoje „Raceadmin.eu“ platformoje.

Kadangi ralis driekiasi per trečdalį Lietuvos teritorijos, keli greičio ruožai skirtingose vietose vyksta vienu metu, o ralio štabas dirba nuotoliniu principu, rezultatus skaičiuoti padės dirbtinio intelekto programos. Varžybų vadovas tiki, kad eliminavus rezultatų laukimą ekipažai gaus daug geresnes emocijas.

„Pats svarbiausias dalykas – ekipažas ne tik savo rezultatą sužinos jau būdamas greičio ruožo finiše, tačiau dar po kelių sekundžių jau galės žinoti savo tikslų rezultatą klasėje ir lygintis su konkurentais ir konkrečiame greičio ruože, ir jau matant susumuotus rezultatus po visų tuo metu įvykusių greičio ruožų“, – naudą apibūdino D. Šileikis.

Laukia naujos trasos

Taip pat keisis ir trasos. „Press ralio“ dalyviai aplankys jau išbandytas ir pamėgtas Aukštadvario kartodromo, Kačerginės „Nemuno žiedo“ ir Kuršėnų autodromo trasas, taip pat lenktyniaus visiškai naujose erdvėse, miestų gatvėse.

„Iš pernykščių 19-os trasų lieka tik viena – Aukštadvario kartodromas. Kitos bus visiškai naujos, arba kitos konfigūracijos. Trasos bus įvairiapusiškos, ir greitos, ir parodančios vairuotojų meistriškumą. Bus ką veikti ir šturmanams“, – apie tai, kas laukia dalyvių, užsiminė D. Šileikis.

Varžybų vadovas pridėjo, kad kreips didesnį dėmesį ir į saugumą. Be to, varžybas prižiūrės FIA komisaras Arnas Paliukėnas, šių metų Dakaro ralyje ėjęs sporto komisarų kolegijos pirmininko pareigas.

Vyks dvi dienas

28-asis „Press ralis“ vyks birželio 16-17 dienomis. Renginio startas numatytas iš Vilniuje esančio „Best Drive“ automobilių centro.

Startavę iš sostinės, ralio dalyviai sekundes rinks, kūgelius skaičiuos ir idealių trajektorijų ieškos įvairiausiose trasose. Greičio ruožai lauks Kėdainiuose, taip pat greta Šiaulių esančiuose Kuršėnuose. Tikras greičio vakarėlis numatytas ir Kačerginėje, „Nemuno žiedo“ trasoje.

Pirmąjį varžybų vakarą ralio karavanas užbaigs Šventojoje, „Pajūrio sodyboje“, o antrąją ralio dieną sparčiausių paieškos tęsis jau pajūryje esančiose trasose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją