Todėl pats laikas pakalbėti apie 3 „Alfa Romeo Giulia“ razynkes, kurios, kaip jau supratote, bus labiausiai susijusios su vairavimu.
Sąmoningumas užvedant automobilį
„Porsche“ automobiliai užvedami kairėje pusėje, „Lamborghini“ užvedimas gali priminti skrydį su naikintuvu, o „Alfa“ ir „Ferrari“ užvedami klavišu ant vairo. Turiu pripažinti, kad toks automobilio užvedimo būdas tą trumpą akimirką išmuša iš jau įprasto užvedimo algoritmo, kuris mums jau tapo toks automatiškas kaip šviesos uždegimas užėjus į kambarį.
Vairuotojo nirvana
Šiam bandymui pasitelkiau gana įprastą „Giulia“ versiją, tačiau antroji jos razynkė – pakaboje. Jautrus vairas ir pakankamai standžiai sureguliuota pakaba kiekvieną mano judesį labai greitai paverčia manevru ant kelio. Atrodo, kad automobilis betarpiškai reaguoja į vairuotojo komandas ir suteikia nemažai pasitikėjimo savimi.
Tokia pakaba kiekvienai dienai gali pasirodyti kiek kietoka. Tačiau viskas slypi požiūryje. Taip dažnam „Giulia“ gali pasirodyti ne itin patogus automobilius. Viskas pasikeičia, kai pradedi įsijausti į pakabos darbą. Vieną akimirka „Giulia“ neranda vietos duobėtame kelyje, o kitą jau kabinasi visais ratais už asfalto.
Aukso viduriukas
„Veloce“ yra antra pagal galingumą „Alfa Romeo Giulia“ versija ir su 280 AG nusileidžia tik „Quadrifoglio“ modeliui. Ir tai yra trečioji jos razynkė. 2 litrų 4 cilindrų variklis su turbina šiek tiek bando mėgdžioti sportinį variklį, tačiau tikrai nepiktnaudžiauja vaidmeniu. Pagreitėti galima azartiškai ir staigiai, tačiau tam nereikės išnaudoti viso sūkių diapazono, nes galios užtenka bent jau lenkimams užmiestyje.
Pasirinkus dinaminį režimą variklis greičiau reaguoja į akseleratoriaus ir stabdžių pedalus. Čia jau atgimsta sportiškoji „Giulia“ pusė, tačiau nieko chuliganiško ar to, kas gali atkreipti silpnesnių nervų praeivių dėmesį – nesimato.