Šis modelis kartą jau triumfavo geriausio Lietuvos automobilio rinkimuose, nugalėjęs prieš devynerius metus. Iš pirmo žvilgsnio panašu, kad vienatūris vėl sugrįžta kupinas ambicijų pakartoti pirmtako pasiekimą, tačiau uždavinys – ne iš lengvųjų.
„Pasimatymas su šiuo universalo ir vienatūrio mišrūnu neišvengiamas be tam tikrų išankstinių nuostatų: 2006-aisiais debiutavusi tokio automobilio koncepcija buvo pasiutusiai sėkminga“, – „S-Max“ sėkmės ištakas prisimena rinkimų komisijos narys Renaldas Gabartas.
„Pirmasis „S-Max“ tapo Europos ir Lietuvos „Metų automobiliu“, papirkęs savo funkcionalumu ir važiavimo savybėmis. Faktas, kad tada kartelė buvo iškelta labai aukštai, ir net po tokios krūvos metų ją peršokti taip pat „paprasta“, kaip padaryti špagatą“, – iš karto perspėjo komisijos senbuvis.
Gamintojas mums teigia, kad „S-Max“ išlaikė bene geriausią klasėje važiavimo kokybę, o jo įrangos sąrašą papildė gausybė technologinių inovacijų.
Brangesnėje įrangos versijoje aptiksime ir eismo juostos laikymosi sistemą bei multimedijos įrangą su 8 colių skersmens lietimui jautriu ekranu, taip pat ir priekinius LED dienos žibintus. Speciali stabdžių regeneracinė sistema leidžia pakrauti automobilio akumuliatorių ir palaikyti elektros sistemų darbą.
Be to, galima rinktis iš daugybės papildomai užsakomų technologijų.
„Padėtį bandoma gelbėti sunkiai suskaičiuojama galybe elektroninių talkininkų. Vieni jų iš tiesų verti komplimentų (pvz., vaizdo kamerų sistema, leidžianti manevruoti itin prasto matomumo sąlygomis), kiti – kainą išpučiantis balastas (automatinio parkavimo sistema tris kartus iš trijų bandymų susimovė)“, – gyvais įspūdžiais dalijosi komisijos narys.
„Ford“ teigia, kad „S-Max“ pirmą kartą įdiegta sistema, fiksuojanti automobilio greitį bei pokyčius kelyje, ir perduodanti informaciją automatiškai prie jų pritaikančiam vairo mechanizmui. Modelis gali būti varomas priekiniais arba visais keturiais ratais.
Vienatūris turi septynias sėdimas vietas, o jo sėdynes ir bagažinės turinį galima išdėstyti 32 skirtingais variantais.
Naujajame „S-Max“ gali būti montuojami 1.5l 160 AG arba 2.0 l 240 AG benzininiai „EcoBoost“ varikliai. 2.0 litrų darbinio tūrio dyzeliniai agregatai išvysto 120, 150, 180 arba su dviem turbinom – ir 210 AG. Maksimali galia pasiekiama versijoje su dviejų sankabų 6 laipsnių „PowerShift“ transmisija.
Lietuvoje „Ford S-Max“ kaina prasideda nuo 26519 eurų.