Ta proga DELFI kartu su vienu komisijos narių, skaitytojams gerai pažįstamu laidos „Motorai“ vedėju Jurgiu Paplaičiu įdėmiau panagrinėjo šį modelį.

„Kadangi „Audi A4“ yra orientuotas konservatyviai ir didelių pasikeitimų nemėgstančiai Vokietijos rinkai, naujojo modelio didžiausių naujienų reikia ieškoti viduje“, – iš karto mums sufleruoja Jurgis.

Panašiai giriasi ir gamintojai, visų pirma atkreipdami dėmesį į tai, kad į automobilį įdiegta apie 30 įvairių elektroninių vairavimo pagalbininkų ir saugumo sistemų.

Didžiausia naujiena tapo iš koncepcinių modelių ir aukščiausios klasės limuzinų perimtas „Audi virtual cockpit“ skaitmeninis rodmenų skydas, taip pat „Audi“ MMI borto kompiuterio sąsaja, daug naujų vairuotojams skirtų „Audi connect“ interneto paslaugų maksimalų junglumą užtikrinanti išmaniojo telefono jungtis, specialus išmaniųjų telefonų skyrelis su įkrovimo funkcija, prabangi „Bang & Olufsen“ garso sistema su erdvinio garso atkūrimo galimybe.

Prietaisų skydelį ir multimediją išskyrė ir rinkimų komisijos narys.

„Prietaisų skydelyje per visą plotą gali būti rodomas „Google“ žemėlapis su navigacija – tikrai nekyla abejonė, kad vairuoji itin modernų ir pažangų šiuolaikinį automobilį.
Audi A4 TDI S line

O centre esančiame „MMI plus“ multimedijos sistemos ekrane galima ne tik pasirinkti visą įprastą šiuolaikiniuose automobiliuose informaciją ir nustatymus, bet ir interneto dėka matyti šalia esančių degalinių kainas, informaciją apie eismo spūstis realiu metu, orų prognozę ir dar galybę informacijos – be to, internetu gali naudotis ir gale sėdintys keleiviai, kuriems siūlomos atskiros planšetės“, – automobilio įrangos privalumus vardija J. Paplaitis.

Variklių gamoje siūlomi 7 visiškai nauji varikliai: trys benzininiai TFSI ir 4 dyzeliniai TDI. Gamintojai tikina, kad šiek tiek vėliau „Audi A4“ variklių šeimyną papildys ir suspaustomis gamtinėmis arba sintetinėmis dujomis varomi 190 AG pajėgumo „g-tron“ ir įvairių konstrukcijų įkraunami hibridai.

„Audi A4“ gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, 7 laipsnių automatizuota „S tronic“ arba 8 laipsnių automatine „tiptronic“. Automatinėse transmisijose numatytas degalus taupantis saviriedos režimas.

Automobilių su galingiausiais 6 cilindrų TDI varikliais savininkams bus suteikta galimybė užsakyti sportinį galinės ašies diferencialą ir „Audi drive select“ automatinę automobilio parametrų suderinimo sistemą.

„Automobiliui vargu ar rasčiau kokių priekaištų – na, nebent „Premium“ segmento konkurentams – 3 serijos BMW ir C klasės „Mercedes“ – prilygstančią nemažą kainą. Ir jei „trečiukas“ spinduliuoja agresyvesne ir sportiškesne išvaizda, C klasės „Mercedes“ estetus džiugina tarsi juvelyro gamybos salono detalėmis, naujasis „Audi A4“ su visomis užduotimis susitvarko puikiai, jo valdymas nepriekaištingas ir leidžia automobilyje jaustis itin saugiai, o salonas, primenantis naująjį „Audi Q7“, spinduliuoja itin šiuolaikiška, kokybiška (vien ko verti poliruoto aliuminio ir medžio su reljefiniu paviršiumi apdailos elementai) ir detalėmis neperkrauta elegancija“, – savo įspūdžius reziumavo J. Paplaitis.

Verta pažymėti ir tai, kad naujos kartos A4 sedanas savo šalyje iškart pelnė šlovingą apdovanojimą – Vokietijos laikraštis „Bild am Sonntag“ išrinko jį geriausiu savo klasėje ir apdovanojo „Golden Steering Wheel“ („Auksinio vairo“) prizu.

Naujos „Audi A4“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 31500 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (90)