Naujos kartos „Corollą“ japonai pailgino net 8 cm, iki 4,62 m, tad toks ilgis priartėjo prie vidutinės klasės mašinų. Automobilio plotis išaugo 1,5 cm, o važiuoklės bazė padidėjo net 10 cm, iki 2,70 m. Pastarasis rodiklis yra toks pat, kaip ir „Avensis“, tad keleiviai turėtų jaustis panašiai patogiai.

Konkurse „Metų automobilis 2014“ dalyvaujanti ir į finalą patekusi „Corolla“ yra su dyzeliniu 1.4 D-4D, 90 AG varikliu, šios versijos kaina – 72 010 Lt. Be „dyzelio“ dar galima rinktis vieną iš dviejų benzininių variklių: 1.33 l, 99 AG arba 1.6 l, 132 AG.
„Tautos automobilį 2014“ renka DELFI skaitytojai
Šiemet pirmą kartą konkursų istorijoje informaciniu „Metų automobilis 2014“ partneriu tapo pagrindinis šalies naujienų portalas DELFI. Specialioje rubrikoje „Metų automobilis 2014“ skaitytojai gali pirmieji sužinoti rinkimų naujienas, susipažinti su visais konkurse dalyvaujančiais automobiliais, žiūrėti jų fotogalerijas ir video pristatymus.
DELFI skaitytojams patikėta ir itin atsakinga užduotis – iš 35 konkurso dalyvių išrinkti vieną, kuris bus pripažintas „Tautos automobiliu 2014“. Šių metų balsavimo naujiena ta, kad kiekvienas rinkimų dalyvis savo balsą galės atiduoti sau patogiu būdu – prisijungiant per DELFI, „Facebook“, „Twitter“, „Google“ arba „Yahoo“ paskyras.
Trys DELFI skaitytojai, turintys geriausią intuiciją ir balsavimo metu įspėję nominacijos „Tautos automobilis 2014“ nugalėtoją, bus apdovanoti specialiu prizu – „Continental“ padangų komplektu.
Balsuoti galite ČIA.