Naujienos, skirtos pradedantiesiems ir vaikams
Tiek visame pasaulyje, tiek Lietuvoje populiarėja mažo tūrio variklius turintys motociklai, atitinkantys A1 kategoriją – jie sudaro apie ketvirtį visos naujų motociklų rinkos. Tokiais modeliais išsilaikius atitinkamą kategoriją galima važinėti nuo 16 metų, o turint B kategoriją, Lietuvoje užtenka išklausyti kelių valandų teorinį kursą vairavimo mokykloje.
Atsirandant vis daugiau tokio tipo motociklų, „CFMOTO“ pristatė, pasak pačių gamintojų, gerų emocijų generatorių – „125NK“. Tai koncepcinis „naked“ tipo sportiškas modelis, sukuriantis lenktyninio motociklo vaizdą bei jausmą. Dėl nedidelės masės ir šio tipo motociklams būdingos geometrijos, „125NK“ pasižymi itin geromis valdymo savybėmis ir puikiai tiks tiek kasdienėms kelionėms mieste, tiek ir trumpai išvykai už miesto.
Labiausiai dėmesį traukiančios šio modelio savybės slypi detalėse – galinis ratlankis uždengtas anglies pluošto gaubtu, kuris taip pat pasitarnauja ir geresnėms aerodinaminėms savybėms. Šiam tikslui sukurti ir kiti elementai, tokie kaip priekinio rato sparnas ar aptaki bako forma. Mažiausias gamintojo benzininis dviratis motociklas aprūpintas ir specialiai jam pagaminta išmetimo sistema ir moderniomis technologijomis: ABS stabdžiais, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, LED priekiniu žibintu.
Nors pastarojo modelio masinės gamybos pradžia dar nepaskelbta, jau dabar norintiems transporto priemonės, atitinkančios A1 kategoriją, gamintojas turi sprendimą. Specialiai elektriniam mobilumui sukurto prekinio ženklo „Zeeho“ modelis „AE8 S+“, jau spėjęs laimėti Lietuvos metų elektrinio motociklo titulą, viena įkrova gali įveikti net iki 120 kilometrų bei pasiekti 103 km/val greitį. Jis taip pat aprūpintas ABS, automatine greičio palaikymo sistema bei kitomis moderniomis technologijomis.
Neliko pamiršti ir mažiausieji – „CFMOTO“ pristatė elektrinius, vaikams skirtus krosinius motociklus „CX-2E“ ir „CX-5E“. Šio gamintojo motociklais prekiaujantys atstovai visoje Lietuvoje, prekyboje minėtus modelius planuoja pateikti ateinančio pavasario pabaigoje.
Mėgstantiems sportišką važiavimą
Savo lenktynių komandą „Moto3“ pasaulio čempionate turintis gamintojas iš lenktynių trasų semiasi ne tik įkvėpimo, bet ir žinių – kartu su sportininkų bei jų inžinierių įžvalgomis buvo sukurti ir entuziastams pristatyti net keli sportiškiausieji modeliai. Du iš jų aprūpinti 450 kubinių centimetrų dviejų cilindrų varikliais.
Tai sportinio tipo „CFMOTO 450SR S“, pasižymintis itin veržliu charakteriu ir atkartojantis lenktyninių motociklų sėdėseną bei charakterį. Norintys labiau kasdieniško, tačiau taip pat itin sportiško motociklo, gali rinktis „450NK“ modelį, aprūpintą tuo pačiu dviejų cilindrų varikliu, tačiau priklausančiu „naked“ tipo motociklų šeimai. Jau anksčiau šiais metais pristatyto „NK800“ liniją papildė GP versija, įkvėpta „CFMOTO“ lenktynių komandos – naujoji versija įgavo ne tik naują spalvų paletę, tačiau ir dar sportiškesnę važiuoklę bei kitus elementus, tobulintus kartu su lenktynių komanda.
Tie, kam užtenka mažesnės galios neatsisakant sportiškumo, gali rinktis vieno cilindro, 300 kubinių centimetrų varikliu varomus „300SR“ ar „300SR S“ motociklus. Žinoma, kaip ir kituose šio gamintojo modeliuose, šiuose montuojamos naujausios saugos bei kitos technologijos.
Modelis, skirtas tyrinėtojams
Nors daugelis gamintojo naujienų pasižymi sportiškumu ir yra orientuoti į važiavimą asfaltu „CFMOTO“ pristatė naujieną ir nuotykių bei kelionių mėgėjams. Bene populiariausia MT linija, kurioje dabar galima sutikti „700MT“ ir pasaulį spėjusį apkeliauti „800MT“, pasipildė koncepciniu „450MT“ modeliu.
Tai lengvas „adventure touring“ tipo motociklas, išvystantis 45 arklio galias ir sveriantis vos 175 kilogramus. Šios savybės užtikrina manevringumą ir lengvą valdymą važiuojant bet kokiu paviršiumi, o 22 centimetrų prošvaisa leis įveikti net ir bekelės ruožus. Žvyrkelių entuziastams palikta galimybė išjungti galinio rato ABS. Kelionėms pritaikytas motociklas galės būti komplektuojamas su metalinėmis dėžėmis bei kitokiais, įvairiems atvejams pritaikytais priedais.
Šio tipo motociklų gerbėjai taip pat galėjo išvysti ralio ir bekelės įkvėptą koncepcinį modelį „MT-X“, pasižymintį moderniu technologiniu dizainu. Nors daugiau detalių apie šį motociklą kol kas neatskleista, „CFMOTO“ stende jis tapo vienu iš didžiausių traukos objektų.
„CFMOTO“ atstovas Lietuvoje „Motorider“ sako, jog daugelis naujų modelių salonus turėtų pasiekti prieš prasidedant ateinančiam šiltajam sezonui ir kviečia apsilankyti salone bei išsirinkti sau tinkantį modelį jau dabar.