Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, patarimų yra ne vienas.
Dažniau plaukite automobilį. Vienas didžiausių galvos skausmų vairuotojams žiemą – druska. Kasmet Lietuvos keliuose jos išbarstoma iki 90 tūkst. tonų. Kuomet druska pradeda kauptis įvairiose automobilio vietose (ratų arkų kraštuose, kėbulo ertmėse), tikėtina, kad anksčiau ar vėliau ten atsiras korozijos židinys, t.y. automobilis pradės rūdyti.
Venkite karšto vandens. Žiemą nepatartina automobilio plauti karštu vandeniu. Šis gali neigiamai paveikti automobilį dengiančius dažus, laką, pridaryti žalos stiklams. Nuo susidariusio vadinamojo „termošoko“ jie gali greitai sutrūkinėti.
Vėdinkite garažą. Prastai vėdinama arba šildoma patalpa, kurioje laikomas automobilis, yra puiki ertmė susidaryti rūdims. Kadangi vairuotojai automobilius į garažus dažnai pastato snieguotus, kartu su nutirpusiu sniegu į automobilio plyšius subėga ir druska.
Naudokite antikorozinę medžiagą. Dalis vairuotojų prieš žiemą automobilį padengia antikorozine medžiaga. Tačiau tą būtina padaryti tik tokiu atveju, jei automobilio dar nenusėjo rūdys.
Pripildykite degalų baką. Specialistai sako, kad pustuščiame bake žiemą renkasi garų kondensatas, kuris esant minusinei temperatūrai virsta ledu. Be to, pustuščiame bake greičiau kaupiasi nuosėdos ir formuojasi rūdys.
Pasikeiskite valytuvus. Kai už lango šlapdriba, važiuoti į gatves be gerų langų valytuvų nepatartina. Langų valytuvus reikia keisti vos tik jie pradeda cypti ar ant priekinio stiklo lieka nešvarumai ir vandens žymės.
Įsigykite ledo gremžtuką. Šis prietaisas, kaip ir žieminės padangos, privalomas kiekvienam vairuotojui vos tik temperatūra nukrenta žemiau nulio. Tiesa, šalia ledo gremžtuko siūloma naudoti ir specialų, ledą nuo langų nutirpdantį skystį bei švelnų šepetį sniegui nubraukti.
Sutepkite durų gumas ir spyneles. Kad rytais nereikėtų stoviniuoti prie užšalusių durelių ir jėga bandyti jas atidaryti, prieš užklumpant šaltai žiemai, siūloma sutepti durų gumas ir spyneles specialiu silikoniniu skysčiu.