Kiekvieną dieną minėta sankryža važiuojantis Julius teigia, kad situacija šioje sankryžoje – nevaldoma. Vyras teigė, kad norint įveikti šią sankryžą reikia įžūliai važiuoti į priekį nepaisant visko, mat kitaip jos įveikti nepavyks, mat kiti vairuotojai visiškai nepaiso reikalavimo neblokuoti sankryžos ir nepalieka vietos judėti kitiems.

„Sankryža nuolat užsikimšusi. Atvažiavę iš Geležinio Vilko gatvės užkemša sankryžą ir judantiems Ukmergės gatve vietos visiškai nebelieka. Užsidegus žaliam šviesoforo signalui reikia naglai važiuoti į priekį ir brautis į sankryžoje stovinčių automobilių tarpus, nes kitaip tame kamštyje galima ir 10 valandos sulaukti, kai piko valandos baigiasi“, – pasakojo Julius.

Vyras aiškino, kad situacija šioje sankryžoje buvo pagerėjusi tuomet, kai kelias savaites policija organizavo nuolatinius reidus. Anot jo, vairuotojai tuomet greitai išmoko pamokas ir judėti šia sankryža tapo lengviau. Vis dėlto, prasidėjus naujiems mokslo metams, anot jo, viskas grįžo kaip buvę.

Problemų kelia žiedinė sankryža

Vilniaus miesto savivaldybės įmonės JUDU komunikacijos specialistė Greta Vasiliauskaitė teigė, kad savivaldybei situacija apie eismo situaciją šioje sankryžoje žinoma ir daugiausia problemų kyla ne dėl pačios sankryžos, o dėl šalia esančio žiedo.

„Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryža veikia tvarkingai, valdo transporto srautus bei tinkamai paskirsto žalio signalo trukmes. Sankryžos blokavimas įvyksta dėl riboto Edukologijos žiedinės sankryžos pralaidumo, todėl norint išspręsti Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryžos blokavimo problemą, pirmiausia reikia didinti Edukologijos žiedinės sankryžos laidumą. Tą iš dalies galima išspręsti su papildomu reguliuotojų reguliavimu. Teisingai pastebėta, kad reikalinga ir Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryžos geltono korio pažeidimų prevencija. Mažinant geltono korio pažeidimų skaičių, galima pagerinti Ukmergės g. laidumą link tunelio“, – komentavo G. Vasiliauskaitė.

Paklausta, ar savivaldybė nenumato pokyčių šioje sankryžoje, JUDU atstovė informavo, kad kol kas papildomų ar naujų priemonių – nenumatyta. Tiesa, ji patvirtino, kad policijos rengti reidai iš tiesų buvo naudingi.

„Pastebėta, kad vykdant papildomus Edukologijos žiedo reguliavimo darbus bei geltono korio pažeidimų prevenciją, rezultatai buvo teigiami. Ukmergės g. transporto piko metas prasidėdavo vėliau ir baigdavosi anksčiau“, – nurodė JUDU atstovė.

Pareigūnai į sankryžą dar sugrįš

„Delfi“ susisiekus su anksčiau reidus vykdžiusiu Vilniaus apskrities vyriausiuoju policijos komisariatu, jo Komunikacijos poskyrio vedėja Julija Samorokovskaja teigė, kad Kelių policijos pareigūnai yra numatę kitą savaitę įtraukti minimą sankryžą į priemonių planą.

Kovo mėnesį vykdytų reidų metu, pareigūnai už kelio ženklinimo nepaisymą ir sankryžos blokavimą per savaitę surašė 52 protokolus.

Už tokių taisyklių pažeidimą, kai nėra paisoma kelio ženklinimo, vairuotojams skiriama bauda nuo 30 iki 60 eurų. Pirmą kartą nusižengusiems taikoma bauda lygi pusei minimalios sumos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)