Penktadienio vakarą eismą sostinėje jau sukaustė spūstys. Transporto judėjimas prie tam tikrų objektų, pavyzdžiui, prekybos centrų visą dieną buvo pakankamai apsunkintas.
automobilių spūstys
49 straipsnių
Miestų gatves užkemša techninės avarijos – įvardijo dažniausias jų priežastis ir ką daryti, kad nereiktų ginčytis kelias valandas (4)
Didmiesčiuose vairuotojai ir taip neretai grūdasi spūstyse, piko metu įvykusios avarijos dar labiau užkemša ir taip sunkiai pravažiuojamas gatves. Policijos departamento Viešosios tvarkos biuro vadovo Vytauto Grašio teigimu, šalies gatvėse dar trūksta pagarbos. Jis atskleidė, kokių gudrybių imasi „l...
Dėl katastrofinių spūsčių šią gatvę Vilniuje vairuotojai jau prakeikė: 500 metrų važiuoja pusvalandį – savivaldybė ruošia eismo pakeitimus (4)
Vilniaus miesto Lazdynėlių mikrorajono gyventojai piktinasi, kad dėl gatvės remonto visą dieną grūdasi transporto spūstyse, didesnių gabaritų transporto priemonės vargsta apsilenkiant, o eismas – nereguliuojamas. Miesto savivaldybė tikina, kad problema greitu metu bus išspręsta.
Siekiant sumažinti centrinės Vilniaus dalies gatvių užtvindymo liūčių metu riziką, Kalvarijų gatvės atkarpoje nuo Žaliojo tilto iki Apkasų g. pradedama lietaus nuotekų tinklų rekonstrukcija. Planuojama, kad darbai bus atlikti per 13 mėnesių. Projekto vertė – 11 mln. Eur., jis finansuojamas Vilniaus ...
Vilniečiai šaukiasi pagalbos dėl judrioje sankryžoje taisyklių nepaisančių vairuotojų – tampa neįmanoma judėti (3)
Vilniečiai galėtų įvardyti dešimtis gatvių ir sankryžų, kuriose kiekvieną rytą ir vakarą nusidriekia didžiulės spūstys. Vis dėlto zujantys mieste pabrėžia, kad dėl taisyklių nepaisymo daugiausia problemų kyla Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžoje, į kurią vairuotojai važiuoja nepaisydami rei...
Rugsėjį į Vilniaus gatves grįžusios transporto spūstys primena liūdną statistiką, kad vidutiniškai vilniečiai kamščiuose praleidžia maždaug 35 minutes per dieną arba 136 valandas per metus. Ekspertai įvardija dvi pagrindines to priežastis – infrastruktūros silpnybės ir gyventojų įpročiai. Deja, tyri...
Artėjant rugsėjui vis dažniau pasigirsta svarstymai, kas laukia sostinės gyventojų eisme. Sparčiai vykdant gatvių remonto darbus vairuotojai baiminasi, kad jų nepabaigus iki rugsėjo – nusidrieks neregėtos spūstys. Jos didėja ir dėl nuolatinio miesto augimo. Vis dėlto sostinės meras Valdas Benkunskas...
Vairuotojai piktinasi spūstimis, tačiau patys automobilių atsisakyti nežada – jų skaičius kasmet didėja dešimtimis tūkstančių (2)
Nors vairuotojai vis labiau raginami iš asmeninių automobilių persėsti į viešąjį transportą ar naudotis kitomis keliavimo alternatyvomis: automobilių dalijimosi paslaugomis, dviračiais, elektriniais paspirtukais ir kitomis judėjimo priemonėmis, statistika rodo, kad atsisakyti automobilių lietuviai n...
Pagaliau sulaukus vasariško oro karantino iškankinta tauta veržiasi į pajūrį. Tačiau išsvajotą atgaivą gali kaip reikiant apkartinti košmariška kelionė automobiliu: Kaune bei jo apylinkėse vykstant kelių remonto darbams vairuotojai dūsta įspūdingose spūstyse. Pateikiame kelis alternatyvius maršrutus...
Šią vasarą kauniečių laukia neeiliniai išbandymai. Kitą savaitę iki rugsėjo pradžios remontui bus uždaryta itin svarbi transporto arterija – centrinę miesto dalį su tankiausiai apgyvendintu Šilainių rajonu bei Vilijampole jungiantis P. Vileišio tiltas bei šalia esantis Pilies žiedas. Kelininkai darb...
Antradienio vakarą, paskutinę dieną prieš užsidarant ne maisto prekių parduotuvėms, prie didžiųjų prekybos centrų sostinėje susidarė spūstys. Delfi užfiksavo, kaip šiuo metu atrodo prekybos centrų automobilių stovėjimo aikštelės.
Į miestų gatves sugrįžusios automobilių spūstys išduoda, kad prasideda ruduo. Kasmet prasidėjusį rugsėjį lydi ir specialios policijos pareigūnų akcijos, kuriomis siekiama priminti vairuotojams apie būtinybę laikytis kelių eismo taisyklių (KET). Ne išimtis ir šie metai – jau nuo rytojaus gatvėse vair...
Kažkada priėmiau teisingą sprendimą – laikinai išsikelti iš Vilniaus ir stebėti urbanistinius sostinės nuotykius iš patogaus atstumo. O nuotykiai nesibaigia, ne tas žodis. Vien ko verti šiukšlių karai, kuriuose niekada gyventojai netaps laimėtojais.
Penktadienį pavakaryje prie Savanorių prospekto žiedo nusidriekė automobilių spūstis. Kaip teigiama, žiede susidūrė keturi automobiliai.
Nors apie pirmadienio vakarą Vilniuje laukiantį snygį perspėjimai buvo labai ankstyvi, į juos įsiklausė ne visi vairuotojai. Spūstys sostinėje susiformavo gerokai anksčiau nei įprastai, o vairuotojai socialinius tinklus užtvindė skundais apie avarijas ir visiškai nejudantį eismą.
Europarlamentaras Liudas Mažylis sako, kad transporto keliamos taršos ir spūsčių problema yra aktuali ne tik Lietuvoje, o įvedant automobilių taršos mokestį reikėtų suplanuoti, kur bus investuotos surinktos lėšos.
Pasakoja apie agresyvius vairuotojus: kai kurie netgi važiuoja iš paskos, kad išsiaiškintų santykius (75)
Pyktis keliuose – itin aktuali problema, aiškėja po vieno britų atlikto tyrimo. Jame nurodoma, kad ne vienas emocijų apimtas vairuotojas yra išlipęs iš automobilio, norėdamas išsiaiškinti santykius su kitais eismo dalyviais, ar netgi sekęs paskui jį supykdžiusį žmogų iki jo kelionės tikslo.
Skaičiuojama, kad spūstyse vilnietis praleidžia net 136 valandas per metus. Tam, kad spūsčių keliuose būtų mažiau, gegužės 24 d. visi Lietuvos gyventojai kviečiami dalyvauti akcijoje „Važiuoji vienas? Pavežk kaimyną“. Apie tai, kokie pokyčiai padėtų sumažinti spūstis keliuose, kalbėsime su Susisieki...
Ar esate kada paskaičiavę, kiek laiko praleidžiate važiuodami į darbą ar stovėdami kamščiuose? 2017 m. atlikti tyrimai rodo, kad statistinis vilnietis 28 proc. savo kelionės mieste laiko praleidžia stovėdamas eismo spūstyse. Per dieną sugaištamas laikas jam kainuoja vidutiniškai 35 minutes. Tai reiš...
Pirmadienį Kaune telkšojusi sniego pliurza vakarop spustelėjus šaltukui gatves padengė ledu ir metė rimtą iššūkį vairuotojams. Socialiniuose tinkluose vienas po kito pasirodė pranešimai apie eismo įvykius, kai kurios vietos tiesiog neįveikiamos, formuojasi spūstys.