Pasak „Tempera“ dangą sukūrusios bendrovės „Eurovia“, tai leidžia padaryti 30 laipsnių žemesnė dangos temperatūra už įprastą ir tai neturi įtakos asfalto patvarumui. Be to, darbų metu galima trumpinti eismo ribojimus gatvėse – danga greičiai pasiekia eismui tinkamą temperatūrą.
„Technologija jau yra naudojama kitose šalyse, tačiau dar nedaug. Dabar jos pritaikymas tapo itin aktualus, kai trūksta energijos šaltinių, o energija pabrango 10 kartų. Vilnius progresyviai žiūri į inovacijas ir naujų galimybių diegimą“, – sako „Eurovia“ Technikos ir aplinkosaugos vadovas Zigmantas Perveneckas.
Naujosios asfalto dangos poveikį aplinkai stebės tiek pati įmonė, tiek Vilnius Tech universiteto mokslininkai. Maldininkų gatvėje paklota ir „Tempera“, ir įprasto asfalto danga, kurias bus galima palyginti. Stebėjimų metu ekspertai nustatys atsparumą vandens poveikiui ir dangos ilgaamžiškumą, apskaičiuos tikslų energijos sąnaudų ir šiltnamio efektą sukeliančių dujų sumažėjimą, įvertins darbo sąlygų pagerėjimą. Tyrimams numatyta skirti apie 3-5 metus.