Išskirtinės savybės išskirtiniame kėbule

Skaičiai daug žada: kompaktiškame, vos 4,3 metro ilgio automobiliuke korėjiečiai sutalpino net 81,4 kWh bateriją, kuri leis nuvažiuoti iki 560 km pagal WLTP, užteko vietos didelei 460 litrų bagažinei, ir dėl to nei kiek nenukentėjo erdvė keleiviams. Užkulisiuose kalbama, kad ir pradinė kaina nesieks 40 tūkst. eurų. Vertas dėmesio eksponatas? Pasigilinkime plačiau.

Aišku, pirmiausia jūsų dėmesį atkreips drąsus, netgi kiek dramatiškas dizainas, nematyta stačių kampų ir suapvalintų detalių kompozicija, atrodanti tikrai neįprastai, traukianti akį. Aš nesu specialistas dizaino srityje, be to, skonis – labai subjektyvus dalykas. Manau, „Kia“ tikrai plačiai komunikuos apie šią naujieną, tai bus svarbus automobilis rinkoje, tad plačiau apie „Suvienytų skirtumų“ dizaino filosofiją galėsite paskaityti jų pranešimuose. Aš jau ne pirmą kartą pagirsiu korėjiečius už drąsą kurti išskirtinius, nematytus ir abejingų nepaliekančius automobilius. Vieni jais bjaurėsis, kiti žavėsis. Faktas tas, kad gatvėse bus įdomiau.

Kadangi pats turėjau galimybę apžiūrėti ir pačiupinėti automobilį gyvai, tai daugiau dėmesio skirsiu pojūčių ir įspūdžių nupasakojimui, pasidalinsiu turimais techniniais duomenimis.

Kompaktiškas, tačiau erdvus

Po didelių, prašmatnių, greitų ir technologiškai pažangių „Kia EV6“ ir EV9 modelių su EV3 korėjiečiai žengia į sparčiausiai populiarėjantį elektrinių kompaktinių krosoverių segmentą. Teoriškai, jie čia jau turėjo savo atstovą, tai buvo „E-Niro“, visai populiarus elektromobilis dėl racionalios kainos ir didelio nuvažiuojamo nuotolio viena įkrova. Tačiau jis buvo kuriamas naudojant vidaus degimo varikliams pritaikytą platformą. O EV3 sukurtas ant didesnių brolių naudojamos elektromobiliams dedikuotos E-GMP platformos. Tai reiškia geriau išnaudotą erdvę ir efektyvesnę elektros pavarą.