Nešiukšlinkite sandėlyje

„Costco“ darbuotojas iš Arizonos pasakė, kad jis visada nori pasakyti pirkėjams, kad nemėtytų vienkartinių puodelių nuo ragavimui skirto maisto ant grindų.

„Nebūkite neišauklėti, – pataria darbuotojas. – Susitvarkykite po savęs.“

Padėkite į vietą daiktus, kuriuos paėmėte

„Prekę, kurią numetėte bet kur, prašyčiau padėti ten, kur jos paprastai būna sudėtos, – sako darbuotojas. – Kiekviena prekė turi savo vietą.“

Aštuoni kiti darbuotojai taip pat pasakė, kad juos erzina pirkėjai, kurie nesudeda prekių į vietas.

Nurodyta išpardavimo kaina nebūtinai yra geriausia

„Išpardavimas ne visada yra tikras“, – įspėjo „Costco“ darbuotojas iš Ilinojaus.

Norite sužinoti, ar iš tiesų gaunate prekę už geriausią įmanomą kainą? Išmokite skaityti „Costco“ kainų etiketes. Žvaigždutė nurodo, kad prekė nebebus užsakoma, o prekės, kurių pardavimo kaina baigiasi .97, buvo nukainotos.

Dideli prekių kiekiai sandėlio tipo parduotuvėse nebūtinai tinka kiekvienam pirkėjui

Iš viso šeši „Costco“ darbuotojai pasakė, kad vengia pirkti prekes iš savo parduotuvės.
Nė vienas iš darbuotojų nenurodė, kad prekėms kažkas negerai. Jie pasakė, kad jiems netinka didmeniniai prekių kiekiai, todėl vaisius ir daržoves perka kitur.

„Mūsų prekių kokybė kone geriausia iš visų šiame versle, bet aš asmeniškai nesugebu suvalgyti tiek daržovių, kad pirkčiau jas urmu, tad du trečdaliai paprastai sugenda“, – pasakė „Costco“ darbuotojas iš Minesotos.

Laikykitės higienos

Devyni „Costco“ darbuotojai pasakė, kad bjaurisi pirkėjais, kurie nesilaiko elementarios higienos – pavyzdžiui, ima narystės ar kreditinę kortelę į burną arba nenusiplauna rankų pasinaudoję tualetu.
„Costco“ darbuotojas iš Ilinojaus pasakė, kad ypač šlykštisi pirkėjomis, kurios išsitraukia kortelę iš liemenėlės arba iš burnos.

„Tai šlykštu“, – pasakė „Costco“ darbuotojas iš Minesotos, o darbuotojas iš Aidaho pridūrė, kad tai ypač didelė problema prasidėjus gripo sezonui.

Darbuotojas iš Čikagos pasakė, kad šlykštisi pirkėjais, kurie iš tualeto išeina nenusiplovę rankų: „Tai pasibjaurėtina.“

Nekaltinkite darbuotojų dėl dalykų, kurių jie negali pakeisti

„Tai, dėl ko jūs skundžiatės, greičiausiai, viršija visų parduotuvėje esančių darbuotojų galimybes“, – sako darbuotojas.

Kitas „Costco“ darbuotojas pridūrė visada norėjęs pasakyti pirkėjams, kad labai nemandagu skųstis dalykais, kurių jis kaip kasininkas neturi kompetencijos išspręsti.

Būkite kantrūs

„Prašau, būkite kantrūs, ypač savaitgaliais! – „Business Insider“ pasakė „Costco“ darbuotojas iš Ilinojaus. – Mes darome ką galime, tačiau pirkėjų daug daugiau nei darbuotojų.“

Asociatyvioji nuotr.

Jei nesielgiate mandagiai, nesitikėkite malonaus aptarnavimo

„Jei elgiatės kaip neišauklėtas asilas, nesitikėkite, kad jums padėsiu“, – sako „Costco“ darbuotojas iš Kanados.

Nebūkite savanaudiški

„Žmonės, kurie stovi eilėje už jūsų, yra ne mažiau svarbūs nei jūs“, – sako vienas darbuotojas.
„Costco“ darbuotojas iš Vašingtono pridūrė: „Elkitės kai suaugę, o ne kaip išlepinti vaikai. Atsižvelkite į kitus pirkėjus ir į darbuotojus.“

Kontroliuokite savo vaikus

„Dėl dievo meilės, liepkite savo vaikams liautis spiegus“, – pasakė vienas darbuotojas.
„Costco“ darbuotojas iš Niujorko pasakė visada norintis pasakyti pirkėjams, kad jie patys yra atsakingi už savo vaikų saugumą, o ne darbuotojai.

„Neleiskite savo vaikams šokinėti pirkinių vežimėlyje. Tai pavojinga.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (131)