Lietuvos padaliniui vadovaujantis Tadas Vizgirda pranešime žiniasklaidai prisimena: pradžioje kolegos tik juokaudavo, kad kasmet prie Lietuvos biuro reikės pridėti po papildomą biurų pastato aukštą, bet juokai virto realybe.
„2017-aisiais planuose buvo tik Programinės įrangos kūrimo ir palaikymo centras, tačiau jau netrukus atidarėme ir Klientų aptarnavimo centrą. Kasmet dvigubėdavome. Pernai mūsų komandą papildė daugiau nei 130 programinės įrangos kūrimo inžinierių bei klientų aptarnavimo specialistų. Šiuos metus pradėjome su beveik 250 kolegų komanda. Didinsime pajėgumus ir toliau: kovą atidarėme 4 naujų kompetencijų centrus ir šiandien prie savo komandos kviečiame prisijungti daugiau nei 70 specialistų“, – sako T. Vizgirda.
Pasak jo, nors pandemijos metu daugelis darbuotojų rinkosi darbą iš namų, tačiau vis daugiau jų šiandien išreiškia norą grįžti į biurą. „Norime užtikrinti, kad kiekvienas turės patogią darbo vietą įmonės biure. Savo veikloje toliau taikysime hibridinį darbo modelį“, – teigia T. Vizgirda.
Biuro atnaujinimą planavo patys darbuotojai
Darbo vietų plėtros procesui vadovavusi įmonės biuro vadovė Monika Maiboroda sako, kolegos norėjo patys susikurti sau priimtiną darbo aplinką.
Pasak specialistės, atsižvelgiant į darbuotojų norus bei poreikius planuotos darbo ir poilsio erdvės, rinktos spalvos, kėdės. Nuo šiol darbuotojai galės naudotis didžiausia bandymų laboratorija, kur darbo įrangą įkurdinta trimis aukštais. Toks buvo mūsų programuotojų bei testuotojų noras.
Pasak jos, kitas itin pasiteisinęs sprendimas – multifunkcinė renginių erdvė „Starlink Room“ bei didelė virtuvės zona, kuri iš pirmo žvilgsnio primena restoraną. „Aišku, maistas ir gėrimai čia – nemokami. Kolegos jau pamėgo kartu pietauti ir neformalioje aplinkoje aptarinėti sau įdomias temas. Taip pat abi šias erdves galima sujungti į vieną ir pritaikyti itin dideliems renginiams: čia kartu stebėjome mūsų CEO Jared Isaacman skrydį į kosmosą, minėjome gimtadienio sukaktį. Šioje zonoje klausome edukacinių pranešimų bei lengvai ją pritaikome ir naujokų apmokymams“, – pasakoja M. Maiboroda.
Pasak jos, biure planuojama ir toliau ne tik dirbti, bet ir aktyviai leisti laisvalaikį: organizuoti renginius, sporto treniruotes, rengti kino vakarus bei kitas veiklas.
Atgaivinta dalis ir senų baldų
Baldų sprendimus darbo vietose įgyvendino įmonių grupė „Ergolain“. Pasak įmonės vadovės Vilmos Bružienės, biuro erdvėse – valgomajame, atskiruose kabinetuose, posėdžių kambariuose, atvirose darbo vietose – poreikiai buvo skirtingi. Todėl buvo kuriami individualūs baldiniai sprendimai kiekvienai funkcinei zonai.
Pasak V. Bružienės, kuriant akustinę aplinką pavyko suderinti stilių ir funkcionalumą. „Pakabinamos akustinės panelės atviro tipo darbo erdvėse tapo ir modernia dizaino detale, ir akustiką kuriančiu sprendimu, atskiriančiu darbo zonas. Posėdžių salėse tinkamą akustiką kuria kiliminė danga bei specialaus audinio užuolaidos“, – pasakoja „Ergolain“ įmonių grupės vadovė.
Darbo vietose įmontuotos akustinės pertvaros lemia geresnę garso izoliaciją, o parinkti reguliuojami aukščio stalai - į darbuotojų gerovę orientuotos įmonės sprendimas kuriant kokybiškas ergonomikos principais paremtas darbo vietas. Dalis darbo vietų buvo sukurtos atsižvelgiant į tvarumo principus – seniems darbo stalams pritaikius naujus stalviršius bei akustines pertvaras.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją