Tai daugiau nei 6 proc. prieš metus, teigiama naujausioje „JUST Capital“ ataskaitoje, kurioje iki rugsėjo mėnesio buvo analizuojama 951 „Russell 1000“ indekso stebimų įmonių politika. Dar 16 proc. įmonių siūlo vienodas, bet trumpesnes nei 12 savaičių atostogas. Tarp jų – tokios įmonės kaip „H&R Block Inc.“ ir „Cigna Corp.“.

Nors didžioji dauguma JAV darbuotojų apskritai negauna jokių mokamų vaiko priežiūros atostogų, tos kompanijos, kurios jas siūlo, paprastai suteikia dosnesnes motinystės atostogas, rašo Bloomberg. Tokia nelygybė gali padidinti vyrų ir moterų darbo užmokesčio skirtumą, nes moterys dirba daugiau nemokamo darbo namuose, o vyrai – daugiau mokamų darbo valandų darbe. Kai tėčiai išeina mokamų atostogų, tai padeda mamoms sugrįžti į mokamą darbą, todėl jos gali aktyviau dalyvauti darbo rinkoje ir gauti didesnį darbo užmokestį.

„Tai neabejotinai vienas iš geresnių JAV problemos sprendimo būdų“, – sakė „JUST Capital“ vadovė Tolu Lawrence.

Nors kai kurios didžiausios JAV kompanijos didina išmokas naujiems tėvams, daugelis kitų, atvirkščiai, recesijos akivaizdoje planuoja savo pasiūlymus sumažinti arba jų atsisakyti. Pvz., „Twitter Inc.“ sutrumpino savo vaiko priežiūros atostogų politiką nuo 20 savaičių iki dviem savaitėmis daugiau, nei reikalaujama pagal miesto ar valstijos įstatymus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją