1. Inovatyvi klinika „Šypsenos akademija“ darbui Klaipėdoje ieško darbštaus, gebančio atlikti keletą darbų vienu metu, norinčio mokytis ir tobulėti odontologijos klinikos administratoriaus (-ės).
Ši pozicija apima keletą skirtingų užduočių, todėl ji gali būti patraukli tiems, kurie neturi noro dirbti monotoniškame darbe:
* Pacientų pasitikimas, palydėjimas, konsultavimas;
* Atsiskaitymai grynaisiais pinigais, atsiskaitymų registravimas programoje, sąskaitų išrašymas;
* Gydytojų grafikų pildymas ir priežiūra;
* Bendra klinikos priežiūra ir tvarkos užtikrinimas;
* Visapusiška pagalba klinikos vadovui ir gydytojams.
Siūlomas atlygis: 1300 – 1600 Eur, bruto. Sėkmingam kandidatui bus suteiktos galimybės mokytis ir dalyvauti seminaruose (ne tik profesiniuose), taigi jis galės tobulėti ne tik profesiniu, bet ir asmeniniu lygiu.
„Darbo pasiūlymui nestinga stiliaus, jame yra įmonę reprezentuojanti nuotrauka, video medžiaga ir įmonės inovatyvumą išryškinantis prisistatymas. Bendravimo tonas – draugiškas, profesionalus. Darbo skelbimas prasideda nuo įmonės lūkesčius atitinkančio kandidato apibūdinimo ir kvietimo dalyvauti atrankoje. Kiti skelbimo struktūros elementai yra standartiniai, tačiau juose pateikta informacija pateikta paprastai ir suprantamai“, – apžvelgia CV–Online marketingo vadovė.
2. Bendrovė „Agesina“ darbui Vilniuje (aptarnaujant objektus visoje Lietuvoje) ieško techninio darbuotojo, kurio atsakomybėje bus:
* Gesintuvų techninis aptarnavimas.
* Gaisrinio vandentiekio patikra.
* Gaisrinių lauko hidrantų patikra.
* Objektų inspekcija.
Skelbimas itin trumpas, su minimaliu informacijos kiekiu, jame net nėra kandidatui keliamų reikalavimų, tik trumpai pristatomas darbo pobūdis ir ką įmonė siūlo būsimam darbuotojui:
Atlyginimas: 1200 - 2000 Eur + nuo rezultatų priklausantys priedai.
Neturinčius patirties – apmoko.
3. Personalo atrankų bendrovė savo klientui – įmonei „Adama“, kuri yra septinta pagal dydį kompanija pasaulinėje augalų apsaugos pramonėje, – sėkmingam verslo plėtojimui ieško ambicingo, patyrusio pardavimų vadovo Lietuvos rinkai.
Siūlomas atlygis: 7000-8000 Eur, neatskaičus mokesčių + nuo rezultatų priklausantys priedai + tarnybinis automobilis, nuotolinio darbo galimybės bei skandinaviška verslo kultūra ir valdymo stilius, skatinantis žmones atskleisti savo potencialą.
Darbo pasiūlymas parašytas anglų kalba. Iš kandidato taip pat tikimasi gerų anglų kalbos žinių. Kiti reikalavimai:
• Solidi pardavimų valdymo patirtis, pageidautina įgyta agroversle.
• Su žemės ūkiu susijęs išsilavinimas bei augalų apsaugos žinios būtų privalumas.
• Stiprūs bendravimo, tarpasmeniniai ir derybiniai įgūdžiai, įskaitant gebėjimą užmegzti efektyvius darbo santykius organizacijos viduje ir už jos ribų.
• Atvira, dinamiška ir proaktyvi, į rezultatus orientuota asmenybė.
• Orientacija į klientą ir rinką, gebėjimas susidėlioti darbo prioritetus pagal tikslus.
„Skelbimas paruoštas atsakingai, skiriant daug dėmesio įmonės ir jos pasiekimų pristatymui, darbo pobūdžiui, reikalavimams bei darbdavio vertės pasiūlymui.
Vietoj konkrečios darbo vietos nurodoma, kad „darbas Lietuvoje“ – apžvelgia Rita Karavaitienė..
4. „Think2“ – viena iš „Humana LT“ tinklo vintažinių drabužių parduotuvių, skatinančios tvarią madą per žiedinės ekonomikos modelį, kuris kuria sąmoningą žmonių bendruomenę, turinčią skirtingus skonius, bet tą pačią viziją. Šiuo metu įmonė darbui puse etato Vilniuje, su nuotolinio darbo galimybe, ieško elektroninės parduotuvės vystytojo–analitiko.
Atlyginimas: 1500 Eur (bruto) – už 0,5 etato.
„Sunku pasakyti, ar tai didelis privalumas, bet įmonė darbuotojui siūlo nuolaidas el. parduotuvės produkcijai“, – pastebi CV–Online marketingo vadovė.
Darbuotojo laukiančių atsakomybių laukas gana platus:
• El. parduotuvės priežiūra (PrestaShop);
• Esamų sprendimų vystymas ir naujų sprendimų kūrimas;
• Techninių užduočių derinimas;
• Diegimo darbų organizavimas, testavimas bei vykdymas;
• Infrastruktūros, bei procesų dokumentavimas;
• Komunikacija su išoriniais tiekėjais;
• El. parduotuvės duomenų analizavimas, ataskaitų ruošimas;
• Padalinio IT biudžeto planavimas ir sudarymas;
• Kitų vadovo pavestų užduočių vykdymas.
„Ne ką mažesni ir keliami reikalavimai – pradedant bent 3 metų darbo patirtimi IT srityje, tačiau aukštesnysis ar aukštasis išsilavinimas IT srityje įmonei nėra privalomas, o tik privalumas. Gana neįprasta, kad be IT sričiai būdingų reikalavimų iš kandidato tikimasi ir mokėjimo dirbti su buhalterine apskaitos programa – MS Dynamics 365 Business Central.
Vertinant keliamus reikalavimus, darbo pobūdį ir tai, ką siūlo įmonė, galima daryti prielaidą, kad šis pasiūlymas labiau tinka papildomo darbo ieškantiems IT specialistams, kurie nori tiesiogiai prisidėti prie el. parduotuvės vystymo ir kūrimo“, – vertina R. Karavaitienė.
5. Bendrovė „Morek“, 18 metų elektrotechnikos komponentų srityje dirbanti įmonė, šiuo metu ieško naujo komandos nario – tiekimo specialisto/-ės, kuris:
- Organizuotų produktų užsakymus iš gamyklų ir kitų bendrovės sandėlių;
- Kontroliuotų sandėliuojamų prekių kiekius ir jų pristatymo terminus verslo valdymo sistemoje – Directo;
- Spręstų su tiekimo klausimais susijusias problemas;
- Bendrautų su tiekėjais kainų ir asortimento klausimais;
- Užsiimtų projektiniais užsakymais.
Pasiūlymas pateiktas vizualiai patraukliu formatu. Jame akį traukia ryškios spalvos, tvarkinga struktūra, optimalus informacijos kiekis, išryškintas naudų – „Kodėl verta prisijungti prie įmonės skyrelis, kuriame išskirti svarbūs motyvaciniai elementai:
* Ergonomiška darbo vieta, modernios darbo priemonės;
* Kvalifikacijos kėlimas mokymuose;
* Nuo rezultatų priklausantis motyvacinis priedas;
* Pagarbus požiūris į šeimai skirtą laiką;
* Už ilgametį darbą priklausančios papildomos poilsio dienos;
* Išvykos su įmonės kolektyvu Lietuvoje ir už jos ribų.
Siūlomas atlyginimas: 2279 – 2806 Eur, bruto.
Darbo vieta – Vilniuje.
***
Šis straipsnis yra specialaus „Delfi Karjera“ projekto ciklo „Populiariausi darbo skelbimai“ dalis. Ciklas skirtas atidžiau pažvelgti į darbo rinką Lietuvoje ir įvertinti, kokių darbuotojų ieškoma. Ankstesnį ciklo tekstą rasite ČIA.