Įmonė siekia skaitmenizuoti transporto verslą,tad reikalingi įvairaus profilio specialistai.
Darbuotojai turi visas galimybes derinti darbą ir studijas. Papildomų naudų paketą sudaro: sveikatos draudimas, modernūs biurai, 50 proc. kompensuojamas maitinimas, kompetencijų kėlimo ir perkvalifikavimo mokymai, laisva diena gimimo dienos proga, 30 dienų trukmės darbostogos bet kurioje Europos Sąjungos ar Šengeno erdvės šalyje ir plačios karjeros galimybės tiek horizontaliai, tiek vertikaliai. Kasmet apie 30 proc. darbuotojų padaro vidinę karjerą.
Darbuotojai, kurių šiuo metu ieško įmonių grupė:
1. Buhalterė(-is)
Siūlomas darbo atlygis: 2 100–2 300 Eur, bruto.
Darbuotojas bus atsakingas už darbo užmokesčio skaičiavimą, vykdomųjų raštų administravimą, su darbo užmokesčiu susijusių ataskaitų ir deklaracijų rengimą ir teikimą VMI, „Sodrai“, Statistikos departamentui, audito įmonėms, užsienio patikrinimams bei ginčams ir darbuotojų konsultavimą darbo užmokesčio klausimais.
Reikalavimai:
* išsilavinimas buhalterijos, finansų ar ekonomikos srityse,
* darbo patirtis užmokesčio skaičiavimo srityje,
* darbo kodekso ir darbo laiko apskaitą reglamentuojančių teisės aktų išmanymas,
* anglų kalbos mokėjimas raštu bei žodžiu.
„Įmonėje buhalterijos procesai yra automatizuoti, tad darbas nėra monotoniškas, skatinama pasitelkti kūrybiškumą nestandartinėse situacijose. Turime daug tiek vidinių, tiek išorinių mokymų, leidžiančių mums tobulėti kaip specialistams ir asmenybėms. Tiek patyrę buhalteriai, tiek pirmuosius žingsnius žengiantys naujokai kviečiami prisijungti prie „Accounting Garden“ mokymų, kuriuose gali pasisemti žinių iš geriausių srities ekspertų“, – pasinaudoti siūlomomis galimybėmis ir nebijoti priimti naujų iššūkių ir kitiems siūlo M. Antropikė.
2. Klientų aptarnavimo vadybininkė(-as) (naktinė pamaina)
Siūlomas darbo atlygis: 1 500–1 870 Eur, bruto.
Pagrindinės būsimo darbuotojo atsakomybės apima ryšių palaikymą su esamais klientais, užsakymų įvedimą į sistemas, krovinių pristatymo organizavimą ir bendradarbiavimą su kolegomis užtikrinant sėkmingą krovinių pristatymą laiku.
Reikalavimai:
* patirtis klientų aptarnavimo sferoje,
* stiprūs bendravimo, laiko planavimo ir problemų sprendimo įgūdžiai,
* geri anglų ir rusų kalbos įgūdžiai.
Klientų aptarnavimo vadybininko darbas naktinėmis pamainomis pasižymi lanksčiu grafiku, leidžiančiu darbą derinti su įvairiomis veiklomis ir studijomis. Pamaina, prasidedanti 17.00 val., gali baigtis 22.00 val., 2.00 val. arba 5.00 val. pagal poreikį. Taip pat pamaina gali prasidėti 19.00 val. arba 20.00 val. ir baigtis atitinkamai 7.00 val. arba 8.00 val.
3. Reisų koordinatoriaus asistentė(-as)
Siūlomas darbo atlygis: 1 070–1 340 Eur, bruto.
Darbuotojo atsakomybės – analizuoti ir planuoti krovinių srautus, būti atsakingam už tinkamų reisų parinkimą ir jų koregavimą atsižvelgiant į besikeičiančias aplinkybes, bendradarbiauti su kolegomis sprendžiant krovinį gabenant iškilusias problemas.
Reikalavimai:
* gebėjimas dirbti savarankiškai, sisteminti ir analizuoti didelius informacijos srautus,
* puikūs darbo „MS Excel“ įgūdžiai,
* aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas (tiksliųjų mokslų srityje būtų privalumas).
Darbuotojui siūlomos visos įmonės motyvacijos priemonės, įskaitant karjeros galimybes, mokymus, naudas, užtikrinančias gerą sveikatą ir savijautą, ir palaikančią atmosferą komandoje.
4. Verslo plėtros vadybininkė(-as)
Siūlomas darbo atlygis: 2 430–3 040 Eur, bruto.
Pagrindinės atsakomybės: kurti ir įgyvendinti strategijas, skirtas pardavimų tikslams pasiekti, užmegzti ir palaikyti ryšius su smulkiais ir vidutinio dydžio klientais, atlikti rinkos tyrimus, siekiant surasti potencialių klientų, vykti į verslo keliones Europoje pagal poreikį.
Reikalavimai:
* patirtis tarptautiniuose B2B pardavimuose ir (arba) verslo plėtros srityje;
* stiprūs derybų, bendravimo ir problemų sprendimo įgūdžiai;
* patirtis palaikant gerus santykius su klientais, gebėjimas pastebėti ir įvertinti verslo galimybes;
* labai geros anglų kalbos žinios (C1) ir gebėjimas bendrauti bent viena iš šių kalbų – vokiečių, italų arba prancūzų.
Ši pozicija tiks mėgstantiems keliauti ir besiilgintiems aviacinės romantikos. Be bendrovės papildomų naudų krepšelio, darbuotojui siūloma galimybė įgyti vertingos tarpkultūrinės komunikacijos patirties, įgyti žinių apie verslo etiketą skirtingose šalyse ir kultūrinių skirtumų daromą poveikį deryboms.
5. Klientų aptarnavimo vadybininkė(-as)
Siūlomas darbo atlygis: 1 500–1 870 Eur, bruto.
Darbuotojas bus atsakingas už santykių su esamais klientais palaikymą, bendradarbiavimą su klientais telefonu bei el. paštu, krovinių pervežimo organizavimą, ataskaitų ir dokumentų administravimą ir darbą su vidinėmis ir klientų sistemomis.
Reikalavimai:
* patirtis klientų aptarnavimo sferoje,
* geros anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu,
* sklandi komunikacija, gebėjimas efektyviai dirbti komandoje,
* greita orientacija ir geri laiko planavimo įgūdžiai,
* geras kompiuterinis raštingumas (darbo „MS Office“ paketu įgūdžiai).
Ši pozicija tinka ieškantiems nenuobodžių užduočių, norintiems įgyti darbo patirties tarptautinėje įmonėje ar išbandyti save logistikos ir transporto srityje. Darbuotojui siūlomas atsakingas darbas vienoje didžiausių logistikos bendrovių Europoje su galimybe kilti karjeros laiptais.
***
Šis straipsnis yra specialaus „Delfi Karjera“ projekto ciklo „Ieško darbuotojų“ dalis. Ankstesnį ciklo tekstą rasite ČIA. Jei ieškote viso būrio darbuotojų, turite įdomių darbo pasiūlymų ar prie komandos norite pakviesti itin retų specialybių atstovus, susisiekite: roma.macijauskaite@delfi.lt.