Startavęs vienas per metus verslininkas savo komandą išaugino iki 13-kos žmonių. „NO-CV“ programėlė turi apie 50 tūkstančių vartotojų, o šią greito įdarbinimo platformą jau yra išbandę apie 800 įmonių iš Lietuvos, Latvijos ir Danijos.
Sulaukė beveik pusės milijono investicijų
Startuolio, siūlančio įdarbinimą be tradicinių CV, idėja sudomino ir investuotojus. Pirmieji į jauną verslą investavo „70 Ventures“ fondas ir verslo angelai. 320 tūkst. eurų investicija buvo skirta startui – strategijos sukūrimui ir įgyvendinimui.
Vasarą, jau gerokai paaugintą startuolį, G. Vilčiauskas pristatė Lietuvos verslo angelų tinklo „LitBAN“ vadovui Justinui Pašiui. Būtent jo palaikymo ir iniciatyvos dėka buvo gauta antroji, 150 tūkst. eurų investicija, skirta programėlės tobulinimui.
Dar po kelių mėnesių, sulaukus ne tik Lietuvos, bet ir užsienio įmonių susidomėjimo, „NO-CV“ baigiantis metams pasiekė ir trečioji investicija – 212, 5 tūkst. eurų. Ją skyrė to paties tinklo „LitBAN“ ir „LatBAN“ verslo angelai ir verslo angelai iš Estijos.
Akseleravimo programos veda link JAV rinkos
Šiuo metu „NO-CV“ startuolis dalyvauja dvejose akseleravimo programose. Pirmoji yra parengta, pagal fondo ,,70 Ventures” metodiką.
„Nuostabu, kad 70V fondas ne tik duoda investicijų, bet ir moko pardavimų taktikos. Mums tai labai padėjo, nes vos per antrą mėnesį pasiekėme šio akseleratoriaus rekordą – 96 su klientais suderintus susitikimus per mėnesį“, – džiaugiasi NO-CV įkūrėjas.
Kitas akseleratorius „Newchip“ yra skirtas pasiruošti JAV investicinių fondų pritraukimui.
„Reikia praeiti intensyvią mokymų programą, išlaikyti kvalifikacinius testus ir tuomet gali prisistatyti daugiau nei tūkstančiui JAV investuotojų“, – sako G. Vilčiauskas.
Užsienio klientų augimas
„NO-CV“ klientų sąraše jau yra Danijos, Estijos ir Latvijos įmonių, kurios lietuviškos programėlės pagalba ieško darbuotojų iš Baltijos šalių. Neseniai įdarbinimo be gyvenimo aprašymo galimybę išbandė viena didžiausių Danijoje siuntų kompanijų „Dao“.
Fiksuotą skelbimo mokestį pakeitė prenumerata
Analizuodama rinką ir įsiklausydama į klientų poreikius „NO-CV“ komanda padarė svarbų pokytį kainodaroje. Iš pradžių darbuotojų ieškančios įmonės mokėjo už atskirus skelbimus, dabar yra įdiegtas prenumeratos modelis. Tai reiškia, kad už fiksuotą mokestį įmonė gali talpinti neribotą skelbimų skaičių.
„Perėję prie šio modelio tapome įmonių pagalbininku, kuris padeda prisitraukti ir valdyti kandidatų srautą. Darbuotojų paieškos rinkoje tai yra naujovė, kai už pakankamai nedidelę kainą galima nuolat užsitikrinti siūlomų pozicijų matomumą, skelbimų įkėlimą“, – paaiškina verslininkas.